Show simple item record

dc.contributor.advisorVītola, Ilzeen_US
dc.contributor.authorAkmene, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30726en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10308
dc.description.abstractSanita Akmene „Ornamenata daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolā” 52 lpp. 27 pielikumi, bibl. 25 gab. Diplomdarba ietvaros tiek izvirzīta hipotēze, ka apgūstot ornamentu tiek apgūts pamatizglītības standarta saturs vizuālajā mākslā. Diplomdarba mērķis: Noskaidrot ornamenta daudzveidīgas pielietošanas vizuālās mākslas stundās pamatskolā iespējas Diplomdarba ietvaros tiek apskatīta ornemeneta tematikas pielietošana vizuāls mākslas stundā pamatskolā, kā pamatizglītības standarta satura apguves līdzeklis. Darbs sastāv no trijām daļām: pirmajā daļā tiek apskatīts izglītības satandarta saturs; otrajā daļā - priekšnoteikumi uzdevumu kopas sastādīšanai un trešajā daļā tiek aprakstīta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un tās rezultāti. Diplomdarba pētījuma rezultāta tiek apstiprināts, ka apgūstot ornementu skolās tiek apgūts arī pamatizglītības standarta satura struktūrkomponenti vizuālājā mākslāen_US
dc.description.abstractSanita Akmene „Multishaped use on ornaments in visual art acquirement in lower secondary school” 52 sheet, 27 appendage, 25 bibl. Within during the diploma work is contenplate themes of ornament using as digest the contents in standart in secondary school. The diploma paper structure consists from three parts: the first part of work descript contents in standart of visual art in secondary school; the second part of work deskript precondition of task group drafting; the third part of work descripts pedagiogical test and results. Different lessions in different classes, start from 5th until 9th, different lesion purpose to teach differet ages children to understan what is ornements, and how to degsit it! And teacher practices in each class. How to children enroll material. And in that way finde out that in school learning about ornement children digest structure componenets of contents in standart in secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleOrnamenta daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolāen_US
dc.title.alternativeDiverse use of ornaments in the acquisition of visual art at basic schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record