Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorRocēna, Ievaen_US
dc.contributor.authorPatmalnika, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30739en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10310
dc.description.abstractDiplomdarbā „Mākslas darbu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās” tika izvirzīts mērķis izstrādāt metodisko materiālu sociālo zinību apguvei, izmantojot mākslas darbus. Lai sasniegtu mērķi, tika izvirzīti uzdevumi izpētīt mākslas darbu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās, izpētīt skolēnu vecuma psiholoģiskās īpašības, izstrādāt stundu norises plānus un veikt darba analīzi. Pētījumu rezultātā tika izstrādāts metodiskais materiāls sociālo zinību stundām. Darba autore secina, ja skolotājs mācību procesā izmanto metodisko materiālu ar mākslas darbu reprodukcijām, skolēni labāk izprot vērtības un sabiedrībā pieņemtās ētiskās normas un principus, viņi tiek rosināti brīvi paust un pamatot savu tikumisko izvēli, tiek rosināti pašizziņas attīstīšanai, tiek emocionāli bagātināti un iesaistīti un izglītoti kultūras procesos. ATSLĒGVĀRDI Sociālās zinības Mākslas darbi Metodiskais materiāls Vērtībasen_US
dc.description.abstractThe present Diploma Paper THE APPLICATION OF ARTWORKS IN SOCIAL SCIENCE LESSONS has been worked out with the aim to design a set of teaching aids based on artworks. To achieve and fulfil the aim of the paper the following objectives were set forward: to study the use of artworks in social science lessons, to study the psychological characteristics of teenagers, to design lesson plans and carry out the analysis. As a result of the research a set of teaching aids for social science lessons was designed. The author of the Diploma Paper has concluded that if a teacher brings the set of teaching aids based on artworks into his/ her classroom, students can develop a better understanding of values and socially accepted moral norms and rules, they are more motivated to voice their own point of view and their choices as well as develop their self-actualization; the students become emotionally enriched, and are involved and educated in cultural processes. KEY WORDS Social Science Artworks Teaching Aids Valuesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMākslas darbu izmantošanas nozīme sociālo zinību stundāsen_US
dc.title.alternativeRole of using the art works in social studies lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige