Grupu darba izmantošanas iespējas 5.klases angļu valodas mācību grāmatā „Opportunities”.
Author
Jurciņa, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir pētīt grupu darba efektivitāti valodas apguves procesā un grāmatā „Opportunities” iekļauto grupu darba veidu izzināšana un analīze.
Diplomdarbs sastāv no divām daļām, tai skaitā 38 lapaspusēm, 13 pielikumiem, 9 attēliem, 9 tabulām, nobeiguma un literatūras saraksta.
Diplpmdarbā tiek apskatīts grupu darbs, kā veids skolēnu aktīvai iesaistei valodas apguves procesā.
aptaujāti 26 minētās skolas 5. klases skolēni un skolotāju aptaujā tika iesaistīti angļu valodas skolotāji no dažādām Latvijas skolām. Anketēšana un atsevišķa gadījuma pētījums tika veikts 2005./06. mācību gada otrajā pusgadā.
Pētniecības metodes:
Teorētiskā metode: literatūras apkopošana par grupu darbu;
Novērošanas metode;
Aptaujas – rakstiskās anketas;
Statistiskā metode – datu apstrādes metode.
Diplomdarba teorētiskajā daļa tiek apkopota literatūra par grupu darbu, kā arī pētīta skolēnu vecumposma atbilstība grupu darbam.
Diplomdarbā tiek veikts atsevišķa gadījuma pētījums un praktisks darbs, izmantojot grāmatā „Opportunities” piedāvātos grupu darba materiālus.
Diplomdarba praktiskajā daļā tiek pētīts grupu darbs skolēnu un skolotāju skatījumā. Tika veikta aptauja, kurā tika apkopoti viedokļi par grupu darba popularitāti un efektivitāti skolēnu un skolotāju skatījumā The aim: to research efficiency of group work in English learning process and analyse group work materials in the book „Opportunities”.
The paper consist of 2 parts including 38 pages, 13 appendixes, 9 pictures, 8 tables, conclusion and list of literature sources.
The main idea of diploma paper is finding all the information about group work as good way how to actively involve pupils in process of learning language.
There is research of group work possibilities in book „Opportunities” to find the group work as good method to learn English.
The research basis: 26 students of form 5th of Smiltenes Trīs pakalnu elementary school and 14 teachers of English from different schools in Latvia.
The research methods:
Theoretical method: the analyses of literature about group work
Empirical methods:
Observation
Questionnaires
Statistical methods: data processing methods.
In the theoretical part there have been analysed the theoretical and methodical materials of group work and have been analysed psychological literature about teenagers for group work.
In the practical part there have been researched group work from point of view of students and teachers and group work possibilities in the book ”Opportunities” to find group work as good method to learn English.