Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorBardiša, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30823en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10321
dc.description.abstractBakalaura darbā „Pasaka, kā viena no „Es” tēla veidošanas veicinātājām pirmsskolas vecuma bērniem” autore izstrādājusi mērķi izzināt pasaku izmantošanas iespējas bērnu „Es” tēla veidošanā. Autore piekrīt R. Vasiles teiktajam, ka „Es” tēls, no vienas puses, ietver priekšstatus par savu ķermeni, savām psihiskajām un morālajām īpašībām, bet, no otras puses – sevis salīdzinājums ar citiem. Galvenā aktivitāte pirmsskolas iestādē ir spēlēšanās. Atbilstoši bērna attīstībai, pasaku mērķis ir radīt vēlmi iegūt zināšanas, veidot pašapziņu, kas balstās uz individuālo darbību, rīcību, vēlmēm, interešu apzināšanos un izvērtēšanu. Iespējai katru dienu izmantot pasakas ir īpaša nozīme bērna „Es” tēla veidošanā. Darba autore pedagoģiskā izmēģinājuma darbības laikā noskaidroja pasakas izmantošanas iespējas „Es” tēla veidošanā, tās realizācijā. Iegūtos rezultātus analizēja. Atslēgas vārdi: „Es” tēls, psihiskā attīstība, pedagoģiskie nosacījumi.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor paper “Fairytale - one of ego characters development promoters for preschool children” authoress worked out a point to find out a possibility for using fairytales in children ego development. Authoress agrees with R. Vasile about that on the one hand ego is including a view of one’s body, one’s mental and moral quality, but on the other hand – one’s comparison with other people. Main activity in a preschool institution is playing. Accordingly to a child’s growth, the aim of a fairytale is to make a desire to achieve knowledge, to structure self-confidence, which is based on individual work, different actions, desires and consciousness and appreciation of interests. An opportunity to use fairytales every day has a special meaning in development of a child’s ego. Authoress in the time of a pedagogic test made out possibilities to use a fairytale in ego development, its realization. Findings were analyzed. Keywords: ego, character, mental growth, pedagogic conditions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePasaka kā viena no „Es” tēla veidošanas veicinātājām pirmsskolas vecākā vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeFairy tales as one of the promoters of developing „I” image of senior preschool childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record