• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vērtībizglītības veicināšanas iespējas sākumskolas 3. un 4.klasēs mācību darbā ar tekstu matemātikā

Thumbnail
Открыть
299-30858-Liela_Daina_SkPa010013.pdf (1.521Mb)
Автор
Lielā, Daina Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā „Vērtībizglītības veicināšanas iespējas sākumskolas 3. un 4.klasēs darbā ar tekstu matemātikā” ir izskatīta iespēja un vajadzība mācību procesā matemātikā aktualizēt vērtībizglītību. Viena no aktualitātēm, kāpēc pētījums ir veikts par šo tēmu, rosina atbildēt uz jautājumu: vai šodienas dažādajā informatīvajā telpā ir iespējams saglabāt, pārmantot vispārcilvēciskās, tātad arī katra indivīda pamatvērtības. To, ka matemātikā varētu un vajadzētu iespēju robežās aktualizēt vērtībizglītību, nosaka” Valsts izglītības likums”, definējot un skaidrojot pamatizglītību. Pētījuma mērķis ir analizēt sākumskolas 3. un 4. klasēs mācību darbu ar tekstu matemātikā no vērtībizglītības veicināšanas iespējām. Sākumskolas vecumā aktuāla un saistoša saikne ir starp bērna vērtībām un vajadzībām. Visredzamākais rezultāts, kas iegūts pedagoģiskajā pētījumā, ir bērnu rīcības pozitīva izmaiņa un konstatēts, ka vērtībizglītības veicināšana ir iespējama darbā ar tekstu matemātikā.
 
Researching the topic „The possibilities of producing value education in third and fourth grades using text in mathematics „ ,the ability and need for value education in the actuality of the teaching process was tested. One reason this theme was chosen gives an answer to the question: if in today’s variet informative society it is possible to salvage, reinherit humanistic individual base values. The fact that we need and can, within limits, actualize value education in mathematics is dictated by the „Nations Rules for Education” in their definition of primary education. The goal of this research is to analyze text work in mathematics as it encourages value education in grades 3 and 4. The actual and the facilitating link, is between primary school pupil’s values and needs. The most obvious results, which have been reached through this study, is the positive change in behavior and the conclusion has been reached that value education is possible in working with text in mathematics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10326
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV