dc.contributor.advisor | Rubene, Zanda | en_US |
dc.contributor.author | Janmere, Lana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:25Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:25Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 32410 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10405 | |
dc.description.abstract | Lanas Janmeres diplomdarbs „Sociālo zinību mērķis un sasniedzamie rezultāti vecāku vērtējumā”. Darba vadītāja ir profesore Dr.paed. Zanda Rubene.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot vecāku viedokļus par sociālo zinību mērķi un sasniedzamajiem rezultātiem. Tā sasniegšanai analizēta teorētiskā literatūra par vecāku iesaistīšanos izglītības satura veidošanā un raksturots mācību priekšmets „Sociālās zinības”. Sociālo zinību sasniedzamie rezultāti, kas atspoguļoti Sociālo zinību mācību priekšmeta standartā, analizēti trīs grupās: zināšanas, prasmes un attieksmes.
Vecāku viedokļu noskaidrošanai veikta aptauja. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, pētījumā secināts, ka vecāki tikai daļēji atbalsta sociālajās zinībās paredzēto zināšanu mācīšanu, prasmju attīstīšanu un attieksmju veidošanu.
Atslēgvārdi: vecāki, vecāku iesaistīšanās izglītības sistēmā, sociālās zinības, mācību priekšmeta vērtējums. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of social science and achievable results from parents view point” diploma thesis by Lana Janmere. Thesis executive is professor Dr.paed. Zanda Rubene.
The purpose of thesis is to find out parents opinion about social science aims and achievable results. To achieve this goal was necessary to analyze parent’s involvement in formation of education contents theoretical aspects and described lessons of subject “Social science”. Achievable results from social sciences which reflect “Social science” subject in standard is analyzed in three group: knowledge, skills and attitude.
To get parents opinion was use survey. Based on gained results were made conclusions that parents just partly support social sciences teachings about knowledge education, skill development and attitude formation.
Keywords: parents, parental involvement in education, social sciences and assessment of the subject. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Sociālo zinību mērķis un sasniedzamie rezultāti vecāku vērtējumā | en_US |
dc.title.alternative | The aim and learning outcomes of social studies in the parents’ evaluation | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |