dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Šestopale, Jūlija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:25Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.other | 33582 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10411 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir „Rotaļas dabā – mācību metode speciālo skolu skolēniem dabaszinības stundās”.
Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā darba autore, balstoties uz vairāku autoru teorētiskajām atziņām, izskaidro rotaļu dabā kā jēdzienu, tās vēsturisko attīstību un lietošanu dabaszinību stundās bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Aprakstīti nosacījumi, kā tiek plānotas un organizētas dabaszinību stundas, izmantojot rotaļas dabā kā metodisku paņēmienu.
Praktiskajā daļā tiek pētīta un attēlota praktiskā darbība ar skolēniem, izmantojot aktualizētos nosacījumus, kā arī piedāvāta novadītās mācību stundas (dabaszinības) analīze.
Ņemot vērā katra skolēna individuālās iespējas, ir ļoti svarīgi organizēt un novadīt dabas zinības stundas tā, lai katrs skolēns varētu parādīt sevi, piedalīties savu iespēju robežās. Tā mēs respektējam šos skolēnus kā personību, neatkarīgi no viņu fiziskās attīstības un veselības stāvokļa.
Atslēgas vārdi: rotaļas dabā, mācību metode, speciālo skolu skolēns, dabaszinību stunda | en_US |
dc.description.abstract | Diploma theme is "Playing in nature – the teaching/learning method for special education pupils at science lessons".
The work consists of two parts: theoretical and practical part. In the theoretical part author of the work, based on the theoretical conclusions of several authors, explains the concept of game in nature, its historical development and application of science lessons for children with mental disabilities. The author of work describes conditions, how good the science lessons are planned and organized using a game as a methodological tool.
In the practical part the author of work has studied and shown how practice action in science lessons affects students and analyzed questionnaires.
Taking into account each student's individual opportunities, it is very important to organize and conduct a science lesson, so that each student could show themselves and could participate within their means. In that way we show that we respect the personality of the students regardless of their physical development and health.
Key word: a play in nature ca games, teaching method, a teacher of special schools, science lesson | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Rotaļas dabā - mācību metode speciālo skolu skolēniem dabaszinības stundās | en_US |
dc.title.alternative | Playing in nature – the teaching/learning method for special education pupils at science lessons | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |