Metodiskā darba loma izglītības kvalitātes uzlabošanā.
Author
Matrosova, Ruta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīds, Oskars
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „ Metodiskā darba loma izglītības kvalitātes uzlabošanā ” pētīts kā mērķtiecīgi un plānveidīgi vadot metodisko darbu skolā, tas ietekmē skolas izglītības kvalitāti. Šī tēma tika izvēlēta tāpēc, lai noskaidrotu vai plānveidīga metodiskā darba rezultātā paaugstinās skolotāju profesionālā meistarība un skolēnu motivācija mācīties.
Šī darba ietvaros darba autore iepazinās ar pedagoģisko, zinātnisko un metodisko literatūru par izglītības vadību un izglītības sistēmas tendencēm, tika pētīti metodiskā darba mērķi, uzdevumi un funkcijas dažādos līmeņos: skolā, pilsētā un valstī.
Lai izvērtētu Jelgavas Valsts ģimnāzijas metodisko darbu, tika noskaidrots skolēnu, skolotāju un ekspertu viedoklis par skolas metodiskā darba kvalitāti.
Par metodiskā darba plānošanu un vadīšanu maģistra darbā iekļauti pedagoģiskie vērojumi un praktiskās darba pieredzes materiāli.
Darbs sastāv no titullapas, anotācijas, ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, pielikumiem, izmantotās literatūras saraksta.
Pētījuma gaitā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. The present Master' s paper “ The Role of methodological work in the Improvement of the quality of Education ” investigates the influence of well – planned and organized methodological work on the quality of education. The theme was chosen to understand whether the professional qualification of the teachers and students motivation to study increases as a result of well – planned methodological work.
The author of the present paper has studied pedagogical, psychological and methodological literature. The aims, task and functions of methodological work at different levels at school, in the city and the state have been described.
In order to evaluate methodological work in Jelgava State gymnasium students, teachers and experts were questioned.
Pedagogical process at school has been described and practical materials have been included. The paper consists of the title page, annotation, introduction, 5 chapters, conclusion, appendix, the list of literature.