Latviešu etnogrāfiskā ornamenta apguve - vizuālās mākslas stundās pamatskolā
Author
Cara, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zvirgzdiņa, Velga
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs” Latviešu etnogrāfiskā ornamenta apguve pamatskolā” sastāv no
1.Ievada.
2.Pamattēmas izklāsta.
3.Nobeiguma.
4.Literatūras saraksta.
5.Anotācijas latviešu un angļu valodā.
6.Pielikumiem.
Teorētiskajā daļā – analizēta literatūra par diplomdarba tēmu.
Praktiskajā daļā - teorētisko atziņu īstenošana praksē un to analīze.
Darbā veikts ieskats gan ornamenta vēsturē, t.i. , etnogrāfijā ,kompozīcijas un ritma apguvē, kas jāievēro, lai veiksmīgi varētu veikt pedagoģisko izmēģinājumdarbību ornamentālo darbu apguvē. Mācību uzdevumu kopa ir sastādīta, balstoties uz skolēnu vecumposma izpēti un pamatskolas 3.- 9. klases vizuālās mākslas programmu. Diplomwork "Latvian ethnographycal adornment absorbing into primary school"consist of:
1.Foreword.
2.Ground theme explosition.
3.Condusion.
4.Bibliography.
5.Annotation in latvian and english.
6.Additions.
Speculative part - literature analyse about diplomwork theme.
Practical part - speculative cognition apply into practice and its analysis.
In diplomwork have view into adornment history - ethnography, composition and cadence absorbing,
to keep consider it to put over pedegogical exploratory test to absorb adornment work. Training concept made
based on schoolchildren age research and primary school 3-9 classes, visual art program.