Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anitaen_US
dc.contributor.authorAfanasjeva, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:30Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:30Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35364en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10437
dc.description.abstractDotā diplomdarba tēma ir „Skolēna, klases un skolas sociālās pases izveide sociālpedagoģiskās darbības nodrošināšanai Daugavpils 11. pamatskolā”. Darba mērķis ir analizēt literatūru par iespējamiem riskiem bērniem un viņu ģimenēm, kuru mazināšanā nepieciešama sociālpedagoģiska darbība un izstrādāt prasības nepieciešamajai datu bāzei izglītības iestādē, šo risku uzskaitei. Darba uzdevumi sastāv no literatūras analīzes par doto tēmu un skolas, klases un skolēna sociālās pases izstrādes. Ņemot vērā izvirzītos uzdevumus, diplomdarbā secīgi izskatīti sociālā pedagoga uzdevumi un funkcijas, viņa amata pienākumi. Doti riska grupas bērnu jēdzieni un raksturojums. Dota ģimeņu klasifikācija un izskatīti bērnu un ģimeņu sociāli pedagoģiskie riska faktori. Darbā pamatota nepieciešamība datu bankas izveidošanai par riska grupas bērniem un izstrādātas skolēna, klases un skolas sociālās pases. Dotas rekomendācijas par to izmantošanu darbā.en_US
dc.description.abstractThe Theme: The Creation of Student’s, Form’s and School’s Social Pedagogical Work Ensuring in Daugavpils Basic School No. 11. The Aim of the Work: Analyse the literature about the possible risks of children and their families, where the social pedagogical work is necessary; work out demands for the educational establishments’ database in order to registrate the risks. The Task of the Work: The literature analysis and working out the student’s, form’s and school’s passports. To achieve the aim of the work the social teacher’s tasks, functions and duties are considered; the characterization of the group of risk children is given; the families classification and their social pedagogical risks are adduced. The necessity of the database creation is founded with given recommendations for using the social passports in school work.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālais pedagogs [fakultāte]en_US
dc.titleSkolēna, klases un skolas sociālās pases izveide sociālpedagoģiskās darbības nodrošināšanai Daugavpils 11.pamatskolā.en_US
dc.title.alternativeCreation of student, class and school’s social passport for ensuring the social pedagogical work at Daugavpils Primary school Nr. 11.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record