Lasīšanas prasmju apguve angļu valodas stundās pedagoģiskās korekcijas klasē.
Author
Bērziņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Sandra
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs satur 56 lpp., 17 pielikumus.
Angļu valoda, lasīšana, lasīšanas prasmes, mācību metodes, vērtēšana, pašvērtējums.
Darba mērķis: Izpētīt lasīšanas prasmju apguves iespējas pedagoģiskās korekcijas klasē un noteikt piemērotākās metodes tās mācīšanā.
Veikta pedagoģiskās, psiholoģiskās, metodiskās literatūras analīze.
Pētījumā izmantotas psiholoģiski pedagoģiskās metodes, kvantitatīvie un kvalitatīvie pētījumi.
Iegūtie rezultāti liecina, ka lasīšanas prasmju apguve ir nozīmīgs svešvalodas mācību satura komponents. Secīgi un loģiski izmantoti teksti, uzdevumi un stratēģijas lasīšanas prasmju apguvei ļauj veiksmīgāk apgūt prasmes un zināšanas, tās ir paliekošas un izmantojas citās mācību un dzīves situācijās. Qualification paper consists of 56 pages, 17 appendixes.
English, reading, reading skills, teaching methods, assessment, self - assessment.
The aim of the work: To study possibility of acquirement of reading skills in pedagogical correction class and to determine appropriate methods in teaching them.
There is managed analysis of the pedagogical, psychological and methodological literature.
There are used pedagogically psychological methods, qualitative and quantitative researches.
Acquired results testify that acquirement of reading skills is important component in foreign language studies. Sequentially and logically used texts, exercises and strategies in acquirement of reading skills make possible master skills and knowledge more successfully, they are lasting and available in other teaching and life situations.