Show simple item record

dc.contributor.advisorŠteinberga, Andželaen_US
dc.contributor.authorElvika, Ilgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35504en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10450
dc.description.abstractDarba mērķis ir izstrādāt teorētisku modeli bērniem ar speciālām vajadzībām integrācijai vispārizglītojošā skolā. Darba teorētiskajā daļā autore aplūko vēsturisku skatījumu par cilvēkiem ar speciālām vajadzībām, ieskicē bērnu ar speciālām vajadzībām raksturojumu, sniedz īsu jēdzienu ‘’integrācija’’ skaidrojumu, raksturo vispārizglītojošās skolas vidi, tās ietekmi, uzsver skolotāja lomas nozīmi skolēna bērna attīstībā un pašapziņas veidošanā. Praktiskajā daļā apkopoti pētījuma rezultāti, izstrādāts teorētiskais integrācijas modelis balsoties uz pētījuma analīzi. Darbs sastāv no 3 daļām, 9 nodaļām, 4 tabulām, 2 grafiskiem attēliem, 3 shēmām, 31 pielikuma. Darbā izmantoti 35 literatūras avoti. Atslēgas vārdi- integrācija, bērni ar speciālām vajadzībām, skolas vide, skolotāja loma, pedagoģiskais process.en_US
dc.description.abstractThe aim of the paper is to develop the theoretical model for integration of children with special needs into the comprehensive school. In the theoretical part of the paper the author gives a historical view regarding people with special needs; describes children with special needs; gives short explanation of the concept of „integration”; characterizes the comprehensive school environment; the impact of school environment; stresses the teacher’s role in pupil’s development and self-confidence. In the practical part of the paper the results of the investigation are summarized and the theoretical model of integration based on the investigation analyses is given. The paper consists of 3 parts, 9 chapters, 4 tables, 2 graphical pictures, 3 diagrams, 31 appendixes. All together 35 sources of literature are used in the paper. Keywords – integration; children with special needs; school environment; teacher’s role; pedagogical process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBērnu ar speciālām vajadzībām integrācija vispārizglītojošā skolāen_US
dc.title.alternativeIntegration of special needs children at a general comprehensive schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record