Interaktīvo mācību metožu izmantošana folkloras apguvē 5.klasē
Author
Ercmane, Gunta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Guntas Ercmanes diplomdarba temats ir „Interaktīvo mācību metožu izmantošana folkloras apguvē 5. klasē”. Diplomdarba galvenā problēma ir saistīta ar to, kā literatūras stundās ar interaktīvo mācību metožu palīdzību sekmēt 5. klases skolēnu folkloras apguves procesu.
Lai izvērtētu problēmu, tiek izmantota pedagoģiskā mērķtiecība, kas sekmē ne tikai zināšanu un prasmju paplašināšanu, bet arī veido pozitīvu attieksmi pret tautas kultūras mantojumu kā latviskās identitātes pamatu.
Darbs ir sadalīts četrās nodaļās, kurās tiek analizēta interaktīvo mācību metožu izmantošana folkloras apguves procesā literatūras stundās 5. klasē.
Mācību process tiek veidots tā, lai panāktu pēc iespējas lielāku skolēnu ieinteresētību folkloras vērtību apguvē.
Folkloras apguves procesā 5. klasē skolēnu atsaucība un ieinteresētība ļauj secināt, ka diplomdarba autores metodiskās ieceres īstenojums ir guvis apstiprinājumu praksē. The theme of the graduation work of Gunta Ercmane is „The Use of Interactive Teaching Methods for Acquirement of Folklore in the 5th Grade”. The main problem of the graduation work is involving the ways of facilitating the acquirement of folklore in the 5th grade using the methods of the interactive teaching.
For evaluating the problem it is preferred to use the pedagogical determination as the solution, what promotes not just the extending of knowledge and skills, but shapes the positive attitude for the cultural heritage of the nation as the foundation of the identity of Latvian.
The graduation work is divided in four sections where it is analyzed the use of the methods of interactive teaching for the acquirement of folklore in the 5th grade in the classes of literature.
The process of the studies is set in such way that it is possible to reach and to make pupils interested in the process of acquirement of folklore as much as possible.
Responsiveness and interest in the process of the acquirement of folklore of the pupils of the 5th grade let to conclude that the realization of methodical intentions of the author of this graduation work is vindicated in praxis.