Show simple item record

dc.contributor.advisorSūniņa, Valentīnaen_US
dc.contributor.authorKustova, Valdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35677en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10461
dc.description.abstractDarba saturs: 70 lpp., 28 literatūras avoti, 10 diagrammas. Atslēgas vārdi: sākumskola, lasīšana, domāšana, rotaļas, spēles. Pētījuma mērķis: Pilnveidot skolēnu lasītprasmi, sekmējot lasītāja intereses atraisīšanu. Pētījuma priekšmets: Sākumskolas skolēnu lasītprasmes veidošana latviešu valodas stundās un ārpusstundu nodarbībās. Pētījuma objekts: Lasīšanas mācīšanas un mācīšanās process.. Hipotēze: Ja tiks izmantotas rotaļas un spēles lasītmācīšanas procesā, tad skolēni ar lielāku interesi iesaistīsies lasīšanā. Darba teorētiskā daļa balstās uz Latvijas pedagogu M.Gailes, Ā.Ptičkinas, Dz. Paegles, A.Lankas, A.Karules, J.Strazdiņas atziņām par skolēnu sagatavošanu apzinātai lasītprasmei. Darbā tika atspoguļota iespēja pilnveidot skolēnu lasīšanas iemaņas ar spēļu un rotaļu palīdzību. Darba praktiskajā daļā apkopotas spēles un rotaļas, kuras palīdzētu pilnveidot lasīšanas prasmes, radītu interesi par lasīšanu. Pētījums pierādīja, ka spēles un rotaļas sekmē skolēnu intereses veidošanos un palīdz apgūt konkrētas iemaņas un prasmes. Spēles un rotaļas palīdz skolēnus aktīvi iesaistīt mācību procesā.en_US
dc.description.abstractContent: .70 pages, 28 literature, 10 diagrams. Key words: primary school, reading, thinking, plays, games. The aim of the research: to improve student’s skills of reading, to enable reader’s interest. The subject of research: Formation of primary school students reading skills in lessons of latvian language and out–of–class work. The object of research: The process of teaching learning to read. Hypothesis: If the plays and games are used in process of reading, students will engage in reading with more interest. The theoretic part of research work is based on M. Gaile, Ā. Ptičkina, Dz. Paegle, A. Lanka, A. Karule and J. Strazdiņa conclusions about preparing students to conscious reading. There was reflected the opportunity to improve student’s skills of reading with help of games and plays in the research work. In the practical part of research work there is summarized games and plays which could help to improve reading skills and cause an interest of reading. The research proved that games and plays encourages formation of interest and helps to master concrete abilities and skills. Games and plays help to involve students in the learning process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSpēļu un rotaļu nozīme lasītprasmes pilnveidošanai.en_US
dc.title.alternativeGames and plays for improving the reading skills.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record