dc.contributor.advisor | Stramkale, Ligita | en_US |
dc.contributor.author | Meire, Vineta | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:36Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:36Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 3599 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10486 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbā aplūkota Vecmīlgrāvja kultūrvide 20.gadsimta sākumā, izpētīti Rīgas 2.mūzikas skolas izveidošanās priekšnosacījumi, skolas darbība Padomju Latvijas gados un pēc Latvijas neatkarības atgūšanas laika posmā līdz 2006.gadam. Pētījums papildina kopējo Latvijas pedagoģiskās vēstures krājumu.
Darbā aplūkota Rīgas 2.mūzikas skolas saimnieciskā darbība, pedagoģiskais darbs un audzēkņu sasniegumi, skolas attīstības perspektīvas. Izanalizēti skolas dokumenti, skolas arhīva un skolotāju personīgā arhīva materiāli, teorētiskā literatūra. Aptaujāti mūzikas skolas 2006.gada absolventi. Intervēti skolas pedagogi un darbinieki.
Rīgas 2.mūzikas skolas attīstības perspektīva virzīta uz profesionālās ievirzes mūzikas pamatizglītības iemaņu sniegšanu audzēkņiem un iespēju tās izmantot dažādās kolektīvās muzicēšanas formās. | en_US |
dc.description.abstract | In this bachelor paper there is described the environment of culture in Vecmilgravis at the beginning of the 20th century, as well as there is explored the conditions of the establishment of Riga Music school No2, the activities of school during the post-Soviet times and after the recovering of independence of Latvia, and activities since that time till 2006. This research is supplemented with total exploration of history of Pedagogy in Latvia.
In this paper there is described the financial activities, pedagogical work and the achievments of pupils and the perspectives of development of Riga Music school No 2.There are analysed the documents of school, archieves and teachers’personal materials, theoretical literature.Teachers, employees and school leavers of 2006 are questioned.
The perspectives of development are directed to give professional education of music to pupils and to use these opportunities in different forms of playing music. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Rīgas 2.mūzikas skolas vēsture (1957 - 2006) | en_US |
dc.title.alternative | History of Riga Musical school Nr. 2 (1957 – 2006) | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |