Show simple item record

dc.contributor.advisorStramkale, Ligitaen_US
dc.contributor.authorMeire, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3599en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10486
dc.description.abstractBakalaura darbā aplūkota Vecmīlgrāvja kultūrvide 20.gadsimta sākumā, izpētīti Rīgas 2.mūzikas skolas izveidošanās priekšnosacījumi, skolas darbība Padomju Latvijas gados un pēc Latvijas neatkarības atgūšanas laika posmā līdz 2006.gadam. Pētījums papildina kopējo Latvijas pedagoģiskās vēstures krājumu. Darbā aplūkota Rīgas 2.mūzikas skolas saimnieciskā darbība, pedagoģiskais darbs un audzēkņu sasniegumi, skolas attīstības perspektīvas. Izanalizēti skolas dokumenti, skolas arhīva un skolotāju personīgā arhīva materiāli, teorētiskā literatūra. Aptaujāti mūzikas skolas 2006.gada absolventi. Intervēti skolas pedagogi un darbinieki. Rīgas 2.mūzikas skolas attīstības perspektīva virzīta uz profesionālās ievirzes mūzikas pamatizglītības iemaņu sniegšanu audzēkņiem un iespēju tās izmantot dažādās kolektīvās muzicēšanas formās.en_US
dc.description.abstractIn this bachelor paper there is described the environment of culture in Vecmilgravis at the beginning of the 20th century, as well as there is explored the conditions of the establishment of Riga Music school No2, the activities of school during the post-Soviet times and after the recovering of independence of Latvia, and activities since that time till 2006. This research is supplemented with total exploration of history of Pedagogy in Latvia. In this paper there is described the financial activities, pedagogical work and the achievments of pupils and the perspectives of development of Riga Music school No 2.There are analysed the documents of school, archieves and teachers’personal materials, theoretical literature.Teachers, employees and school leavers of 2006 are questioned. The perspectives of development are directed to give professional education of music to pupils and to use these opportunities in different forms of playing music.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRīgas 2.mūzikas skolas vēsture (1957 - 2006)en_US
dc.title.alternativeHistory of Riga Musical school Nr. 2 (1957 – 2006)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record