Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorKampe, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:37Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36190en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10496
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir zīmēšanas pamatprasmju attīstība 2 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir izzināt zīmēšanas pamatprasmju attīstību un, izmantojot atbilstošu programmu, veicināt zīmēšanas pamatprasmju pilnveidošanu. Darba teorētiskajā daļā aplūkota: 1. zīmēšana kā viena no vizuālās mākslas darbībām vispārīgs raksturojums, kā arī zīmēšanas pamatprasmju skaidrojums un būtība; 2. zīmēšanas prasmju raksturojums pirmsskolas izglītības programmā un citos avotos; 3. zīmēšanas pamatprasmju attīstības priekšnosacījumi. Darba praktiskajā daļā tika veikta bērnu sākotnējā diagnosticēšana, pēc kuras tika sastādīta zīmēšanas pamatprasmju attīstošā programma, kura tālākajā pētījuma gaitā tika aprobēta. Pēc programmas aprobācijas tika analizēti iegūtie rezultāti, lai konstatētu programmas efektivitāti. Pēc iegūtajiem datiem var secināt, ka izstrādājot atbilstošu zīmēšanas pamatprasmju attīstošu programmu, realizējot to akcentējot izvēlēto pamatprasmju lietojumu, ir iespējams uzlabot bērnu sasniegumus zīmēšanas pamatprasmju apgūšanā.en_US
dc.description.abstractThe theme of Bachelor is drawing skills progress 2 -3 years old children in preschool. Goal of Bachelor is inquire about drawing skills progress and using appropriate program enable improvement of drawing skills. Theoretical part of research author consider: 1. drawing like one of the operation of visual art - general characterization; 2. draws skill characterization in preschool program and in the other sources; 3. drawing skills developmental precondition. In practical part of research was realize children initial determination with this information author compose program of perfection drawing skills. This program was approbating. After approbating author analyze acquired results to prove program effectiveness. According to acquired information author inferred that using appropriate drawing program is possible to make better children drawing skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleZīmēšanas pamatprasmju pilnveidošana 2-3 gadus veciem bērniem pirmskolāen_US
dc.title.alternativeImprovement of 2-3 years old children’s basic skills in drawing at preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record