Skolas un ģimenes sadarbība sākumskolēnu vērtību izpratnes veicināšanā
Author
Dimante, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba «Skolas un ģimenes sadarbība sākumskolēnu vērtību izpratnes veicināšana» mērķis ir izpētīt skolas un ģimenes sadarbības iespējas sākumskolēnu vērtību izpratnes veicināšanā.
Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāja, ievada, piecām pamatdaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikuma.
Darba pirmajā daļā raksturoti sākumskolas skolēnu vecumposma attīstības procesi pētāmās tēmas aspektā. Otrajā daļā ir analizēta vērtību būtība seno un mūsdienu autoru skatījumā. Trešajā daļā ir izvērtēti daži no sākumskolēnu vērtību izpratnes veicinātājfaktoriem. Ceturtā daļa veltīta tam, lai izpētītu skolas un ģimenes sadarbības iespējas vērtību izpratnes veicināšanā sākumskolas periodā. Piektajā daļā ir tēmas praktiskā izpēte un analīze. In the final paper of bachelor degree «Co-operation in school and family for primary school children as values understanding promotion» the main target is to research the possibilities of such school and family co-operation in values insight stimulation. There are objectives put forward on this basis of stated aim.
The work consists of annotation in Latvian and English, contents, preface, five main parts with subparts, conclusions, list of used literature and amendment.
In the first part of this paper has been described the evolution processes for pupil in age of primary school children in aspect of mentioned research topic. In the second part there is analysis the sense of values in ancient and nowadays authors’ point of view. Some of facilitating aspects of values understanding for primary school children are evaluated in the third part. The fourth part of the work is devoted to look through for the possibilities of finding co-operation between school and family. The applied research and analysis of the main issue are described in the fifth part.