Show simple item record

dc.contributor.advisorMuzis, Ivarsen_US
dc.contributor.authorJonāne, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:41Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3643en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10521
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt un analizēt humānas, demokrātiskas skolas būtību un direktora lomu humānu attiecību veidošanā starp skolēniem un skolotājiem. Bakalaura darba pētījums ir veltīts, lai noskaidrotu skolu direktoru nozīmību un lomu humānu un demokrātisku attiecību veidošanā, veicināšanā un attīstībā skolā. Bakalaura darba izstrādē ir izmantota pedagoģiskās literatūras un vadības teoriju analīze, un vispārizglītojošo skolu skolotāju un skolēnu anketēšana. Darbs sastāv no 73 lappusēm, un 2 pievienotiem pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper is to inspect and to analize the humane and democratic quiddity of school and the headmasters role in humane relation development between cyhildren and teachers. The research is aimed to clear up the headmastres’s role and importance to humane and democratic relation developement, facilitation and progression at school. The research consists of analysis of pedagogical literature and questionnaires of school children and teachers. The paper consists of 73 pages and 2 appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDirektora loma humānu attiecību veidošanā skolāen_US
dc.title.alternativeRole of the school principal in developing human relations at schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record