Show simple item record

dc.contributor.advisorVītola, Ilzeen_US
dc.contributor.authorMedne, Māraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3666en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10537
dc.description.abstractDiplomdarba tēmas „Faktūras izpratne vizuālās mākslas stundās 4. klasē” tapšanā galvenais mērķis bija izstrādāt un apkopot uzdevumu kopu faktūras izpratnes apguvei vizuālās mākslas stundās 4. klasei. Diplomdarbā pētīti izstrādātie uzdevumi, kas dod priekšroku par faktūru daudzveidību. No uzdevumu kopas izstrādāti secinājumi, kā faktūru iegūšanas daudzveidība palīdz bērniem faktūras izprast vizuālās mākslas stundās.” Darbs veikts balstoties uz pieejamo literatūru un pedagoģiju, bērnu psiholoģiju, bērnu psiholoģiju, vizuālo darbību un autores pašas veikto pētījumu Viduču pamatskolas 4. klasē.en_US
dc.description.abstractThe theme of diploma paper is „The realization of texture during the art lessons in form 4”. The main aim was to work out and summarize the kinds of tasks in the texture realization to master them during the art lessons in form 4. In diploma paper were researched the tasks which show the variety of texture. The following conclusion was brought out – the obtaining of texture variety helps to children to realize the texture during the art lessons. The diploma paper is based on available literature and pedagogy, and children psychology, visual work and authoress’s herself research in Viduchi Primary School in form 4.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFaktūru iegūšanas tehnikas 4. klasēen_US
dc.title.alternativeTechniques of acquiring textures in Grade 4en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record