dc.contributor.advisor | Vītola, Ilze | en_US |
dc.contributor.author | Medne, Māra | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:43Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:43Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 3666 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10537 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēmas „Faktūras izpratne vizuālās mākslas stundās 4. klasē” tapšanā galvenais mērķis bija izstrādāt un apkopot uzdevumu kopu faktūras izpratnes apguvei vizuālās mākslas stundās 4. klasei. Diplomdarbā pētīti izstrādātie uzdevumi, kas dod priekšroku par faktūru daudzveidību. No uzdevumu kopas izstrādāti secinājumi, kā faktūru iegūšanas daudzveidība palīdz bērniem faktūras izprast vizuālās mākslas stundās.”
Darbs veikts balstoties uz pieejamo literatūru un pedagoģiju, bērnu psiholoģiju, bērnu psiholoģiju, vizuālo darbību un autores pašas veikto pētījumu Viduču pamatskolas 4. klasē. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of diploma paper is „The realization of texture during the art lessons in form 4”.
The main aim was to work out and summarize the kinds of tasks in the texture realization to master them during the art lessons in form 4.
In diploma paper were researched the tasks which show the variety of texture.
The following conclusion was brought out – the obtaining of texture variety helps to children to realize the texture during the art lessons.
The diploma paper is based on available literature and pedagogy, and children psychology, visual work and authoress’s herself research in Viduchi Primary School in form 4. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Faktūru iegūšanas tehnikas 4. klasē | en_US |
dc.title.alternative | Techniques of acquiring textures in Grade 4 | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |