Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorĶepule, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:43Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3672en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10543
dc.description.abstractŠī darba apjoms ir 52 lpp. Tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Teorētiskajā daļā ir trīs nodaļas, kurās tiek aplūkotas izziņas darbības veicināšanas iespējas izmantojot ekskursiju metodi. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots izziņu intereses veidošanas process un nosacījumi. Otrajā nodaļā tiek runāts par izziņu darbības aktivizāciju sākumskolā kā psiholoģiski pedagoģisko problēmu. Trešā nodaļa ir veltīta ekskursiju metodei kā efektīvākajam izziņas interešu rosinātājam dabaszinībās. Trešo nodaļu veido trīs apakšnodaļas, kurās tiek nosauktas ekskursijas kā mācību metodes priekšrocības, trūkumi un problēmas, otrajā tiek analizēts pirms un pēc ekskursijas darbs, trešajā tiek runāts par skolotāja lomu izziņu intereses veidošanā ekskursijas laikā. Praktiskajā daļā ir iekļautas trīs nodaļas, kurās tiek veikta situācijas kā sākuma punkta izpēte, tiek izstrādāta pētījuma darbības programma, un tiek atainoti pētījuma darbības rezultāti. Secinājumos ir apkopotas visa pētījuma gaitā gūtās atziņas par to, ka mācību vielas apgūšana dabaszinībās notiek veiksmīgāk, skolēni ir vairāk motivēti mācībām, notiek izziņas darbības aktivizācija, ja skolotājs izmanto ekskursijas metodi sākumskolā. Atslēgvārdi: dabaszinības, intereses, izziņas darbība, sākumskola, metodes, ekskursijaen_US
dc.description.abstractThe paper consists of 52 pages. It has introduction, theoretical and practical parts, conclusion, bibliography, additions. Theoretical part consists of three sections, which relates about favoring reference action using excursion method in primary school. First section describes formations reference interests of processes and conditions. Second section is about reference action activation and psychological/ pedagogical problems in primary school. Third section of theoretical part describes excursion method as an effective initiator of nature science reference interests. This section consists of three subsections in which excursions are analysed as school methods. In second one the work before and after excursion is analyzed. Third subsection relates about teachers role in reference action during excursion. Practical part includes three sections, which investigates situations at beginning point, developed research activity program and results. Conclusions cover all research cognitions that material of natural sciences can be acquired successfully that pupils are more motivated to learn that activates reference action in case if teacher uses excursion method. Keywords: nature sciences, interests, reference action, school, methods, excursionen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleIzziņas darbības veicināšanas iespējas dabaszinībās, izmantojot ekskursiju metodien_US
dc.title.alternativePossibilities of promoting the cognitive activities in nature studies, using the excursion methoden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record