Show simple item record

dc.contributor.advisorTreimane, Guntaen_US
dc.contributor.authorBočkareva, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:44Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:44Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36755en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10549
dc.description.abstractDarbā aplūkotas bērnu un jauniešu brīva laika lietderīgas izmantošanas iespējas, akcentējot interešu un neformālo izglītību. Ir svarīgi, lai bērniem un jauniešiem tiktu nodrošinātas iespējas brīvo laiku pavadīt lietderīgi, tādējādi neizniekojot to un nepakļaujot sevi dažādiem riska faktoriem. Pētījuma mērķis ir sociāla pedagoga darbības virzienu izzināšana un realizēšana Bernu un jauniešu centra „Rīgas Skolēnu pils”. Darba apkopota informācija par sociāla pedagoga darbu interešu izglītības iestādes, ka ari apkopoti pētnieciskie dati, kuri iegūti Bernu un jauniešu centra „Rīgas Skolēnu pils”. Pētījuma paradīta autores veikta sociālpedagoģiskās darbības programma un tas aprobācija, analīze un secinājumi. Darbs sevi ietver : ievadu, 5 nodaļas, nobeigumu, izmantoto avotu sarakstu un pielikumus. Atslēgvardi : Brīvais laiks, interešu izglītība, interešu izglītības iestāde, neformāla izglītība, sociālpedagoģiskā darbība.en_US
dc.description.abstractIn this work is examined children and youths free time useful spending possibilities, accentuating interests and unformal education. It`s important to provide children and youths with possibility to spent their free time useful, to keep it this way and not to bring themselves under different risk factors. The purpose of this research is to find out social teacher`s ways of activity and realistion at Children and youths center „Riga Pupil palace”. The information about social teacher`s work interests in the education establishments and research facts, which recieved from Children and youths center „Riga Pupil palace” are summerized in this work. Social educational theory programm and this programm approbation, analysis and conclusions, performed by author, is shown in this research. This work consists of introduction, 5 chapters, the end, the list of used channels and enclosure. Keywords: Free time, interests education, the establishment for interests education, unfromal education, social educational theory activity.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība bērnu un jauniešu centrā "Rīgas skolēnu pils"en_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work at children and youth's centre "Rīgas skolēnu pils"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record