Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Pārslaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3679en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10553
dc.description.abstractDiplomdarba tēmas “Mutes dobuma higiēna” mērķis ir izstrādāt mācību saturu tēmai “Mutes dobuma higiēna”, katru gadu atkārtotas sistemātiskas mutes dobuma iekļaušanai mācību procesā. Darba 1. daļā sniegtas teorētiskās nostādnes par mācību satura izveidi sociālajās zinībās: sociālo zinību priekšmeta vieta sākumskolas mācību programmā, vispārdidaktisko principu ievērošana mācību satura izstrādē, vecumposma īpatnību ievērošana, mācību metožu izvēle. 2.daļā veikts mācību satura pieejamības izvērtējums tēmā “Mutes dobuma higiēna”, skolēnu priekšstatu un paradumu izpēte un izstrādāts tēmas mācību saturs. Veiktais pētījums atspoguļots 3. daļā. Mācību saturs izstrādāts vadoties pēc sociālo zinību standarta un ņemot vērā vecumposma attīstības īpatnības, īpašās vajadzības konkrētas klases skolēniem, socializācijas pakāpi, mācīšanās stilu un mācību resursus, kā arī balstoties uz skolēnu un viņu vecāku anketēšanas datiem, izstrādāta tēma “Mutes dobuma higiēna” 1. – 4. klasei. Diplomdarba izstrādes laikā secināms, katru gadu atkārtotas, sistemātiskas mutes dobuma higiēnas tēmas iekļaušana sociālo zinību programmā pozitīvi ietekmē skolēnu zināšanas, prasmes un attieksmi. ATSLĒGVĀRDI Sociālās zinības Veselības izglītība Mācību metodes Mācību saturs Sākumskolas skolēns Mutes dobuma higiēnaen_US
dc.description.abstractThe of the diploma works theme “Mouth cavity hygiene” is to work out the content of teaching for the theme “Mouth cavity hygiene”, every year repeated systematic mouth cavity inclusion in the learning process. In the first part of the work theoretical viewpoints about forming the content of teaching in social studies are given: social studies subject`s place in primary school curriculum, general didactic principle consideration in studies content output, the consideration of life stage features, choices of teaching methods. In the second part the evaluation of the accessibility of content of teaching in the theme “Mouth cavity hygiene” is carried out, students` notions and habits investigation and the content of teaching is worked out. In the third part the realized investigations is reflected. The content of teaching is worked out following the social studies curriculum and taking into account features of life stage development, special necessities for particular class students, socialization stage, learning style and teaching resources, as well as leaned on students` and their parents` particulars, theme “Mouth cavity hygiene” for Grades 1 – 4 is worked out. During the output of diploma work it is inferred, every year repeated, systematic mouth cavity hygiene theme inclusion in the social studies syllabus, has a positive influence on students` knowledge, abilities and attitude. KEYWORDS Social studies Health education Teaching methods Content of teaching Young learner Mouth cavity hygieneen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTēmas ”Mutes dobuma higiēna” izstrāde sociālo zinību stundām sākumskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the theme „Hygiene of the mouth cavity” for social science classes of elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record