• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Didaktiskās rotaļas aritmētisko priekšstatu veidošanā skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem

Thumbnail
View/Open
299-3684-Jurisone_Inta_SpSk040006.pdf (388.9Kb)
Author
Jurisone, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žīmante, Kaiva
Date
2007
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba apjoms: 51 lpp., 31 bibliogrāfiskie nosaukumi, 18 pielikumi Atslēgas vārdi: didaktiskās spēles un rotaļas, bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem Pētījuma mērķis: Aktualizēt didaktisko spēļu un rotaļu lomu skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem aritmētisko priekšstatu veidošanās sekmēšanā. Darba saturs: apkopotas pedagoģiskās atziņas par didaktiskajām spēlēm un rotaļām, par didaktisko spēļu un rotaļu izmantošanas iespējām, izvēli un organizācijas īpatnībām skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem aritmētisko priekšstatu veidošanā. Novērota pedagoģiskajā praksē un aprakstīta skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem aritmētisko priekšstatu veidošanās dinamika izmantojot didaktiskās spēles un rotaļas. Darbam ir 4 daļas: 1.Didaktisko spēļu un rotaļu raksturojums un izmantošanas iespējas skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem. 2.Izziņas darbības īpatnības skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem. 3.Aritmētisko priekšstatu saturs skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem. 4.Praktiskais pētījums Pētījuma metodes: Teorētiskās - darbs ar literatūru, dokumentu izpēte un praktiskās- novērošana, skolēnu darbības izpēte. Darba rezultāti: Apkopoti secinājumi par didaktisko spēļu un rotaļu izmantošanas nepieciešamību skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem aritmētisko priekšstatu veidošanai.
 
Volume: 51 pages, 31 bibliographic sources, 18 appendices Keywords:didactic games, children with moderate and severe intellectual disability Research Purpose:To emphasize the role of didactic games in forming arithmetic concept for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability. Content:The theses contains summary of pedagogical conclusions on didactic games, their ways of employment, choice and organisational specifics in forming arithmetic concept for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability. During teaching practice, dynamics of the development of arithmetic concept with a help of didactic games for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability has been observed and described here. Four parts of theses: 1.Description and ways of employment of didactic games for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability. 2.Specifics of cognitive perception of schoolchildren with moderate and severe intellectual disability. 3.Content of arithmetic concepts for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability. 4.Case study Research Methods:Theoretical – analysis of literature, document research; Practical (case study) – observation, study of schoolchildren behaviour. Results:The summary of conclusions proves the necessity of didactic games in forming arithmetic concept for schoolchildren with moderate and severe intellectual disability.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10555
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV