Show simple item record

dc.contributor.advisorVabale, Andraen_US
dc.contributor.authorRingača, Evijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3688en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10556
dc.description.abstractPētījuma mērķis: izveidot izdales materiālus ģeogrāfijā speciālo skolu 5. -9. klasēm. Darba teorētiskajā daļā raksturots speciālo skolu mācību procesu, skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem psiholoģiskās un personības īpatnības, balstoties uz S. Liepiņas, I. Maslo, Dz. Albrehtas, Laila E. Borna, Nensijas Felipas Ruso atziņām, kā arī pētījumiem par mācību materiālu veidošanas principiem. Praktiskajā daļā autore veidojusi izdales materiālus ģeogrāfijā speciālo skolu skolēniem, kā arī veikusi speciālo skolu skolotāju aptauju par mācību līdzekļu nodrošinājumu dabaszinību cikla mācību priekšmetos speciālo skolu 5.-9. klasēm. Apkopoti un analizēti aptaujas rezultāti. Darbs sastāv no 42 lappusēm, 11 tabulām, 2 shēmām, 5 attēliem, 21 pielikuma. Darbā izmantoti 26 literatūras avoti. Atslēgas vārdi- mācību process un ģeogrāfijas metodika speciālajā skolā.en_US
dc.description.abstractObjective of research is to make handout in geography for forms 5 – 9 in special schools. Content of the paper: In the theoretical part the auther characterizes the study process in special schools and the pecularities of psychology and personality of mentaly retarted pupils, based on the cognitions of S.Liepiņa, I.Maslo, Dz.Albrehta, L.E. Born, Nancy Felipe Ruso, and the researches on the principles of modeling teaching materials. In the practical part the author describes the process of making handouts in geography for the mentaly retarted pupils in forms 5 – 9 .There she also discusses the opinions of special school teachers about providing with teaching materials in sciences for forms 5 – 9 in special schools.The obtained results have been analysed and summarized. Paper consists of 42pages, 11tables, 2 schemes, 26 sources of literature . Key words : curriculum and the methods of teaching geography in special schools.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskie izdales materiāli ģeogrāfijā speciālo skolu 5.-9.klasēmen_US
dc.title.alternativeDidactic handouts in geography for Grades 5-9 of specialized schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record