Mācību saturs drošības jautājumu apguvei 1.-9.klasēs
Author
Spruģevica, Lita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Plašās diskusijas sabiedrībā, statistikas dati, pētījumi par bērnu drošību aktualizē pastiprināti pievērsties drošības jautājumu apguvei vispārizglītojošās mācību iestādēs.
Diplomdarba tēma – Mācību saturs drošības jautājumu apguvei 1.-9. klasē. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīti ar mācību satura izstrādi saistīti teorētiskie jautājumi un normatīvie dokumenti. Otrajā nodaļā raksturota drošības jautājumu apguve vispārizglītojošā mācību iestādē. Trešajā nodaļā aprakstīts izveidotais mācību satura tematiskais plānojums drošības jautājumu apguvei 1.-9.klasei.
Izstrādātais mācību satura tematiskais plāns integrē drošības tēmas mācību priekšmetu stundās un audzināšanas darbā, līdz ar to sekmējot skolēnu iespējas apgūt dažādus ar drošību saistītus jautājumus.
Atslēgas vārdi: drošības jautājumi, mācību saturs. Wide discussion in society, statistics dates, some researches about children safety are presented deeply to attract attention to safe questions teaching in comprehensive secondary institutions.
The diploma’s work theme – Teaching maintenance of safety questions for 1 – 9 classes. The diploma’s work consists of 3 parts. Theoretical questions and standard documents of teaching maintenance are done in the first part of diploma’s work. Safety questions teaching at comprehensive secondary institutions are characterized in the second part. The third part of diploma’s work is about created theme plan of teaching maintenance safety questions for 1 – 9 classes.
Working out theme plan of teaching maintenance is integrated safety questions in subject lessons and out-off-school activities, promoted students opportunity to master some questions connected with safety.
Key words: safety questions, teaching maintenance