Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorMilliņa, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3698en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10565
dc.description.abstractDiplomdarbā ”Mācību uzskates līdzekļu izveide zīda apgleznošanā” autore iepazīstina ar nosacījumiem mācību uzskates līdzekļu izveidei. Doti ieteikumi materiālu un darbarīku izvēlei zīda apgleznošanā, sniegts ieskats plašāk pazīstamajās zīda apgleznošanas tehnikās. Autore pievērš uzmanību kompozīcijai kā mākslas darbu sakārtojošam elementam un krāsai kā vizuālās izteiksmes līdzeklim zīda apgleznošanā. Diplomdarba akcents ir vērsts uz praktisko darbību – mācību uzskates līdzekļu izgatavošanu un aprobāciju zīda apgleznošanas nodarbībās. Darba rezultātā ir tapusi programma zīda apgleznošanā, skolotājas un skolēnu lietišķās mākslas pulciņā izveidotie mācību uzskates līdzekļi. Lai noteiktu darba efektivitāti, tika veikta novērošana, pašnovērtēšana, skolēnu darbības produktu izpēte, dots pedagoga darba pašnovērtējums. Atsevišķu pētījumu rezultāti atspoguļoti diagrammāsen_US
dc.description.abstractThe presented diploma work “Teaching Interpretative Aids Creation for Silk Artistic Staining” author has developed the condition for formation of successful teaching visual aids. In this work are given recommendations for choice of means and toolkit in silk artistic staining process as well as insight into well-known silk artistic staining methods. The author turns us to the art work composition as a component of arrangement and colour paints as the visual aid. The most important part of the diploma work is aimed to practical activity by developing teaching visual interpretive aids and approbation in real lessons. As a result of the given work are created the silk artistic staining program for a decorative art hobby group at a youth centre and suite of the teacher and students made teaching interpretative aids. A teacher and pupils work observation and self-appraisal gave relevant information for evaluation of work efficiency. The separate research results are given in charts, diagrams and patterns.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleZīda apgleznošanas iespējas vizuālās mākslas pulciņāen_US
dc.title.alternativePossibilities of silk painting in visual art hobby groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record