Krišjāņa Barona personības un darba vērtīborientējoša apguve 8.klasē
Autor
Puriņa, Arianda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikāne, Ilze
Datum
2007Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba temats – Kr. Barona personības un darba vērtīborientējoša apguve 8. klasē.
Diplomdarba mērķis – teorētiski un praktiski izzināt, kuri pedagoģiskie rosinātājlīdzekļi – mācību formas un metodes – sekmē Kr. Barona personībā un daiļradē rodamo vērtību aktualizāciju skolā.
Diplomdarbā apkopota un izvērtēta vērtīborientējošas mācību pieejas nozīmība literatūras apguvē. Izpētīts, kā 8. klases skolēniem padarīt tuvas Kr. Barona dzīvē un daiļradē ietvertās vērtības.
Veidojot mācību metodiskās sistēmas variantu, apzināti Kr. Barona pamatskolas 8. klases skolēni.
Diplomdarbam ir četras daļas, kurās analizēta Kr. Barona personības veidošanās un padarītā darba vērtības, izstrādāta mācību metodiskā sistēma, kura pielietota pedagoģiskajā darbā, strādājot klasē, kā arī stundu rezultātu apkopojums un analīze. Das Thema der Diplomarbeit ist die wertorientierte Aneignung der Personlichkeit undTatigkeit von Kr.Barons in der Klasse 8.
Das Ziel der Diplomarbeit ist theoretisch und praktisch dieLehrmethoden und die Lehrmittel zu erkennen, die die Aktualisierung der in der Personlichkeit und im Schaffen von Kr. Barons gefundenen Werte in der Schule fordern.
In der Diplomarbeit ist die Bedeutung der wertorientierten Lehrbehandlung bei der Aneignung der Literatur zusammengefasst und analysiert.In der Arbeit ist geforscht, wie die im Leben und im Schaffen von Kr. Barons gefundenen Werte den Schulern der 8. Klasse naher zu bringen.
Bei der Ausarbeitung der Varianten des methodishen Systems wurden die Schuler der 8. Klasse der Grundschule von Kr. Barons geforscht.
Die Diplomarbeit besteht aus vier Teilen, in denen die Werte der Formung der Personlichkeit und der geleisteten Tatigkeit von Kr. Barons analysiert sind, das methodische Lehrsystem ausgearbeitet,das bei der padagogischen Arbeit in der
Klasse angewendet ist, sowie auch die Zusammenfassung der Ergebnisse und die Analyse der Unterrichtsstunden gegeben ist.