Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorBankova, Gunitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:53Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:53Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other40054en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10622
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir rotaļu un spēļu izmantošana 5 – 6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanā. Pētījuma mērķs ir teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt spēļu un rotaļu nozīmi 5 – 6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanā. Darbs sastāv no 131 lpp., anotācijām latviešu un angļu valodā, ievada, 5 nodaļām, nobeiguma un secinājumiem, no literatūras un avotu saraksta ar 48 vienībām. Diplomdarbā iekļautas 9 tabulas, 25 attēli un 10 pielikumi. Darbā teorētiski un praktiski pētīta un aprakstīta 5 un 6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas tēma. Tuvāk pētīts viens no vārdu krājuma paplašināšanas līdzekļiem – rotaļas un spēles. Ievadā atklāta tēmas aktualitāte. Pirmajā nodaļā tiek teorētiski atklāts 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums. Otrajā nodaļā tiek aplūkoti bērnu runas attīstības traucējumi. Trešajā nodaļā tiek izpētītas bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību vārdu krājuma paplašināšanas iespējas. Ceturtajā nodaļā tiek aplūkota rotaļu un spēļu nozīme 5 – 6 gadus vecu bērnu attīstībā. Praktiskajā daļā tika pierādīts, ka rotaĜas un spēles ir viens no līdzekļiem, kas paplašina bērnu vārdu krājumu. Praktiskajā daļā, lai sasniegtu izvirzīto mērėi, tiek pielietotas dažādas pētniecības metodes. Atlasītas un grupētas rotaļas un spēles, kuras tika izmantotas praktiskajā darbībā, lai aktivizētu bērnu vārdu krājumu. Tika apkopoti pētījuma rezultāti, izdarīti secinājumi, apstiprināta hipotēze. Atslēgas vārdi. Logopēdija, spēles, rotaļas, vārdu krājuma paplašināšana.en_US
dc.description.abstractThe author of diploma paper is Gunita Bankova. Subject of the diploma paper – use of games and plays to expand vocabulary of 5 – 6 year old children. Aim of the study is to find out in theory and test in practice the importance of games and plays in broadening vocabulary of the 5 – 6 year olds. The paper is 131 pages long, it consists of abstracts in Latvian and English, introduction, 5 chapters, conclusion and suggestions, bibliography and reference list composed of 48 entries. It includes 9 figures, 25 pictures, and 10 appendices. The paper presents a theoretical and practical study and description of expanding vocabulary of the 5 – 6 year olds. Games and plays have been studied more closely as one of the means to broaden vocabulary. Introduction reveals topicality of the matter. Chapter 1 includes theoretical description of the development of the 5 – 6 year olds. Chapter 2 discusses speech impairments in children. Chapter 3 examines possibilities of expanding vocabulary of children with insufficiently developed language system. Chapter 4 looks at the importance of games and plays in the development of the 5 – 6 year olds. Practical part proves that games and plays are one of the means to broaden children’s vocabulary. Various research methods were applied in the practical part in order to achieve the aim of the paper. Games and plays, used in practice to activate children's vocabulary, were selected and classified. Results of the study were summarized, conclusions drawn and hypothesis proven. Keywords: speech therapy, games, plays, expansion of vocabulary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļu un spēļu izmantošana 5-6 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšanāen_US
dc.title.alternativeThe use of games and plays for increasing the vocabulary of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record