Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorValdmane, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:58Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5213en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10662
dc.description.abstractVizuālajai mākslai ir liela nozīme radošas un emocionālas personības attīstībā, kura iepazīstoties ar mākslas daudzveidīgo pasauli, gan ar mākslas dažādajiem veidiem, gan mākslas virzieniem un tās izteiksmes līdzekļiem, rada savas iztēles oriģinālus un individuāli izteiktus mākslas tēlus. Darbā autore apskata mākslas virziena – opārts un šī virziena pārstāvja V. Vazareli mākslinieciskās izteiksmes līdzekļus, kuru daudzveidīgās izpausmes, būtu svarīgi iepazīt vizuālās mākslas stundās 9. klasē. Sekmīgai skolēnu iepazīstināšanai ar jaunu mācību tēmu, autore pēta pusaudžu vecumposma īpatnības, kuras svarīgi būtu ievērot mācību procesā vizuālās mākslas stundās. Darba praktiskajā daļā autore piedāvā izstrādātu un pedagoģiskajā praksē realizētu uzdevumu kopu 9. klasē par mācību tēmu –„Opārts”, pamato šīs tēmas lietderību un nozīmi attiecīgā vecuma skolēniem, kā arī apraksta mācību metožu atlasi sekmīgākai mācību procesa organizēšanai. Autore analizē un izvērtē veikto eksperimentu - nepilnības, grūtības, veiksmes darbības procesā - pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā sasniegtos skolēnu radošo darbu rezultātus.en_US
dc.description.abstractBachelo work title is „ Victor Vasarely artistic expression axpedients employment possibilityes, to acquaint with opart in the visual art lessons at grade 9” . Art has got a great meaning in development of creative and emotional personality. Learning about varied world of art, different forms and types of art, helps to develop original and individualised art images. The Author looks at an art form – op art and it’s art form representative artist’s V. Vasarely artistic expression proceeds, which is an important subject to learn for pupils at grade 9. To gain a successful pupils understanding about this subject, the Author gives an explanation of characteristics of teenagers, which are important to consider when following the teaching process of art lessons. The last is a practical part of the Theses. During the teaching practice the Author has developed a set of tasks for grade 9 about op art These tasks are underlining the practicality and importance of the subject and describes selecting process of teaching methods. The Author also analyzes the experiment - difficulties, mistakes, achievements in the work process - results of pupil's creative works. Bachelo work title is „ Victor Vasarely artistic expression axpedients employment possibilityes, to acquaint with opart in the visual art lessons at grade 9” .en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleViktora Vazareli mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas, iepazīstot opārtu vizuālās mākslas stundās 9. klasēen_US
dc.title.alternativePossibilities of using Victor Vasarely as artistic expressions learning about opart at visual art lessons in Form 9en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record