Krāsas un skaņas sintēzes metodes izmantošanas iespējas gleznošanas nodarbībās mākslas skolā
Author
Zilberte, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Viens no vizuālās mākslas izglītības mērķiem ir nodrošināt vizuālās mākslas valodas apguvi un attīstīt skolēnu izpratni par procesiem mūsdienu mākslā un mākslas komunikācijā. Mērķi nav iespējams sasniegt, ja mākslas izglītībā netiek iekļauts mūsdienu vizuālās mākslas gan lokālais, gan starptautiskais konteksts. Krāsas un skaņas sintēze kā metode var tikt pielietota mākslas pedagoģijā, lai veidotu izpratni par mūsdienu vizuālo mākslu, attīstītu skolēnu uztveri un domāšanu, paplašinātu vizuālo valodu un veicinātu radošumu.
Atslēgvārdi: radošais darbs, vizuālā valoda, krāsa un skaņa One of the goals of visual art education is to teach visual art language and to develop the student's understanding about contemporary art and art communication. The goal can only be achieved if the context of contemporary art is included in art education.
The method of color and sound synthesis can be successfully used in art pedagogy to forma an individual’s perception and thinking, to develop visual language and for a better understanding of visual art.
Keywords: originative work, visual art language, color and sound