Plānoto rezultātu atbilstība izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem Ugunsdrošības un aizsardzības izglītības programmās
Author
Vulāne, Elga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore: Elga Vulāne.
Bakalaura darba tēma: Plānoto rezultātu atbilstība izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ugunsdrošības un aizsardzības izglītības programmās.
Pētījuma mērķis: izpētīt mērķu, uzdevumu un plānoto rezultātu atbilstību izglītības programmās.
Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 35 vienībām, 5 pielikumiem.
Darba apjoms 45 lpp.
Darbā ietvertas 5 tabulas, 3 attēli.
Darba 1.nodaļā teorētiski analizēta izglītības programmu veidošana, tās mērķu un uzdevumu izvirzīšana, satura un metožu izvēle, un plānoto rezultātu noteikšana un sasniegumu novērtēšana. 2.nodaļā dots jauniešu vecumposma raksturojums. 3.nodaļā analizēta mērķu un uzdevumu izvirzīšanas un plānoto rezultātu noteikšanas ugunsdrošības un aizsardzības izglītības programmās mūsdienu pieredze. 4.nodaļā doti ieteikumi plānoto rezultātu noteikšanā atbilstoši izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ugunsdrošības un aizsardzības izglītības programmās.
Pētījuma gaitā apstiprinājās hipotēze – plānotie rezultāti atbilst izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem, ja tiek ievērotas profesijas standarta prasības. Author of Bachelor: Elga Vulane.
Theme of Bachelor: Planed result compliance to set goals and objectives in fire safety and protection curriculum.
Research goal: to investigate goals, objectives and planed result compliance to curriculum.
Work consist from introduction, 4 chapters, conclusion, used literature and source catalog with 35 units, 5 append ants.
Work size 45 pages.
Work includes 5 tables, 3 pictures.
In works 1.chapter is theoretically analyzed curriculum formation, its goals and nomination of objectives, introduction and choosing methods, and determination of planed results and achievement assessment. In 2.chapter is given young adult age characteristics. In 3.chapter is analyzed goal and objective nomination and planed result assignation to now days curriculum experience in fire safety and protection. In 4.chapter is given suggestions in planed result determination according to gibbous goals and objectives in fire safety and protection curriculum.
In research process proved true hypothesis – planed results correspond to gibbous goals and objectives if abided by profession standard requirements.