Kopija kā mākslas darba izpēte vizuālās mākslas stundās vispārizglītojošās skolas 9.klasē
Author
Meškovska, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Ausma
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Kopija kā mākslas darba izpēte vizuālās mākslas stundās vispārizglītojošās skolas 9.klasē”.
Diplomdarbā tiek atspoguļotas mākslas darba saturs un forma, mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi un cilvēka mākslas darba uztvere. Balstoties uz izpētītajām tēmām un vizuālās mākslas mācību priekšmeta standarta 1.-9. klasei ir sastādīta uzdevumu kopa pedagoģiskai izmēģinājumdarbībai. Uzdevumu kopa atspoguļojas piecās mācību stundās vizuālajā mākslā. Stundas veidotas ievērojot pakāpenisku pieeju ar mērķi veidot skolēnos mākslas darba izpēti to kopējot – pētot kuslās dabas veidošanas pamatprincipus pielietojot un nostiprinot skolēnu esošās zināšanas, kā arī apgūstot jaunas- kopējot izmantojot rūtojumu.
Uzdevumu kopa tika pārbaudīta un realizēta pedagoģiskajā izmēģināumdarbībā un atspoguļota diplomdarbā. Skolēnu darbi ir pievienoti diplomdarba pielikumā, kas atspoguļo un pierāda zināšanas un radošo pieeju uzdevuma risināšanā. Graduation diploma is “Copy like art work studying in art lessons of primary school 9’th class”.
In graduation work it shows art work status and form, artistic means of expression and human art work perceptivity. By looking and exploring tasks and art lessons objects standards for classes’ 1’st- 9’th are makings tasks complete pedagogic improvements. Tasks completed on five art lessons. Lessons were mind to proglesebly improve with targets made to students art works – still life, by making following to use and secure student to be already the basic principle in the swim of knowledge, and in the same time getting new- made copy by using squares.
Task assemblage was to test and realise in pedagogic experiment and reflect in diploma. Student works to side diploma’s addition that reflect and prove knowledge and creativity in development of tasks.