Show simple item record

dc.contributor.advisorŠtekele, Ineseen_US
dc.contributor.authorRutule, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:08Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:08Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9896en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10734
dc.description.abstractDiplomdarbā „Sociālpedagoģiskā darbība Rīgas Raiņa 8. vakara (maiņu) vidusskolā ar ārpusģimenes aprūpes bērniem” tiek risināti aktuāli jautājumi, kas saistīti ar skolas skolēnu - ārpusģimenes aprūpes iestādē dzīvojošo bērnu attīstību, kvalitatīvas un adekvātas dzīves uztveres veidošanu, iesaistot skolas sociālo pedagogu pozitīvi vērstu un produktīvu rezultātu gūšanai. Diplomdarba teorētiskajā daļā, izmantojot Plaudes I., Rudņickas Z., Skatkina M., Pēka L., Šūmanes I., teorētiskās atziņas un citu, piemēram, Āres I., Ozolas V., Gošas Z. praktizējošu speciālistu vērtējumus, tiek analizētas bērnu nama kā ārpusģimenes aprūpes iestādes raksturīgākās iezīmes un tur dzīvojošo bērnu sociālpsiholoģiskā portreta atainojums, kā arī konstatēta iespējamā skolas vides un skolas sociālā pedagoga ietekme uz bērnu nama bērniem. Darba praktiskā daļa tika veikta ar mērķi veikt sociālpedagoģisko problēmu izpēti, izvērtējumu un analīzi, kas saistīti ar skolas skolēniem, kas dzīvo ārpusģimenes aprūpes iestādēs un, balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāt un aprobēt programmu, kurā noteikta sociālpedagoģiskās darbības gaita darbā ar ārpusģimenes aprūpes bērniem skolā.en_US
dc.description.abstractThe Diploma Paper “Socially pedagogical activity with the children from an out-of-family care institutions at Rīgas Raiņa 8. evening secondary school” develops topical issues connected with the development of school pupils - children living at the out-of-family care institutions, formation of qualitative and adequate outlook on life, involving the school social pedagogue to achieve positively aimed and productive results. The following points are analyzed in the theoretical part of the Diploma Paper, using theoretical findings of I. Plaude, Z. Rudņicka, M. Skatkins, L. Pēks, I. Šūmane and evaluations of other practicing experts, such as I. Āre, V. Ozola and Z. Goša: the most characteristic peculiarities of the children’s home as an out-of-family care institution and the socially psychological portray of children living there; as well as the potential school environment and the influence of a school social pedagogue on the children’s home children are determined. The practical part of the Paper has been prepared for doing the research, evaluation and analysis of socially pedagogical problems, connected with the pupils living in the out-of-family care institutions; and, on the grounds of the results of the research, for working out and approbating the program, which defines the process of the socially pedagogical activity for work with the children from an out-of-family care institutions at school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSociālpedagoģiskā darbība Rīgas Raiņa 8. vakara (maiņu) vidusskolā ar ārpusģimenes aprūpes bērniem.en_US
dc.title.alternativeSocial pedagogical work with out of family care children at Rīga Evening (shift) Secondary school Nr. 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record