Sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Cēsu pilsētas vakara vidusskolā
Author
Krišjāne, Ruta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Rutas Krišjānes izstrādātā diplomdarba tēma ir „Sociālā pedagoga kā pedagoģiskās korekcijas klases audzinātāja darbība Cēsu pilsētas vakara vidusskolā”. Tēmas izvēli noteikusi ieinteresētība par nesekmīgo skolēnu skaita pieaugumu Latvijas izglītības iestādēs, tās cēloņiem, un pedagoģiskās korekcijas būtību darbā ar nesekmīgajiem skolēniem.
Par diplomdarba mērķi izvirzīts izpētīt un pilnveidot sociālā pedagoga kā klases audzinātāja darbību pedagoģiskās korekcijas klasē.
Darbā tiek apskatītas sekojošas tēmas: sociālā riska grupas bērni kā pedagoģiskās korekcijas subjekti, pedagoģiskās korekcijas raskturojums, sociālā pedagoga darbība un tās analīze kā klases audzinatājam, strādājot ar korekcijas klasi. Ir veikts pētījums un izstrādāta sociālā pedagoga darbības programma, sociālajam pedagogam esot kā klases audzinātājam pedagoģiskās korekcijas klasē.
Atslēgas vārdi: pedagoģiskā korekcija, pedagoģiskās korekcijas klase, mācīšanās grūtības, klases audzinātājs, sociālais pedagogs Author has done diploma work about the theme „Activities of social pedagogue as a class assitant working with pedagogical correction class at Cesis Evening school”. This theme was choosen because of the authors interest in the increasing number of youngsters who have failed from education and school system, and because seeing pedagogical correction as an important possibility to decrease this number.
The aim of diploma work is to get to know and improve functions and tasks for social pedagogue as a class assistent working with pedagogical correciton class in Cesis Evening school.
Within diploma work there are described followong topics: childeren of social risk as subjects of pedagogical correction; detailed description about pedagogical correction aims and main tasks; functions and tasks of social pedagogue working as a class assistant.
Author has done research about the theme and created social pedagogical programm for social pedagogue, who is working as a class assistent in pedagogical correction class.
Regarding on results, author has come down to conclusion that social pedagogue as a class teacher is an effective model working with class of pedagogical correction.
Key words: pedagogical correction; pedagogical correction class, learning difficulties, class assistent, social pedagogue