Adaptācijas procesa veicināšana jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.-4. klasēs
Autor
Vaidere, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Elīnas Vaideres diplomdarba tēma „Adaptācijas procesa veicināšana jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.– 4. klasēs”.
Diplomdarba mērķis – izzināt un pilnveidot adaptācijas procesa norisi jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.– 4. klasēs.
Autore apraksta adaptācijas procesu, tā veicinošos un kavējošos faktorus. Veikts apraksts par sākumskolas skolēnu adaptācijas norisi un attīstības specifiskajām iezīmēm. Aprakstīta sociālā pedagoga loma adaptācijas procesa veicināšanā, atspoguļoti rezultāti par pirmo klašu skolēnu adaptācijas norisi Rīgas Juglas vidusskolā. Izveidota sociālpedagoģiskās darbības programma adaptācijas procesa veicināšanai jaunpienākušajiem skolēniem Rīgas Juglas vidusskolas 1.- 4. klasēs, veikta aprobācija un rezultātu analīze.
Atslēgvārdi: adaptācijas process, sociālpedagoģiskā darbība ,vide. The theme of the diploma paper is “Adaptation process improves for newcomer students in 1st. – 4th forms in Rigas Juglas comprehensive school.”
The aim of the diploma work is to find out and to improve the process of adaptation for newcomer students in 1st. – 4th. forms in Rigas Juglas comprehensive school.
Author describes the process of adaptation, what are the conducive and obstructive factors for adaptation process.
Have been described the part of social teacher in a promotion process of adaptation. There are results about 1st form students’ adaptation process in Rigas Juglas comprehensive school and have been made a program for support of adaptation process.
The key words: process of adaptation, social pedagogic work, surroundings.