Mežotnes pinumu apguve 6. klasē mājturībā un tehnoloģijās
Author
Komandieris, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Leitāns, Juris
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā aplūkoti jautājumi par mācību satura pilnveides iespējām vispārizglītojošo skolu 6. klašu mājturības un tehnoloģiju mācību priekšmeta metālapstrādes
apguves jautājumos.
Darbā izanalizēti skolēnu priekšstati, zināšanas un viedokļi par metālapstrādes prasmju apguvi mājturības stundās, izzinot tautas tradicionālo kultūru.
Diplomdarbs izstrādāts, ņemot vērā pašreizējās pārmaiņas Latvijas izglītības sistēmā, pilnveidojot mācību priekšmetu standartus pamatskolā.
Diplomdarbs varētu noderēt mājturības un tehnoloģiju skolotājiem, skolotāju izglītības
programmu studentiem kā palīglīdzeklis mācību satura pilnveidei vispārizglītojošo skolu 6.klašu auditorijā.
Atslēgvārdi: pedagoģija, mājturības un tehnoloģiju stundas, metālapstrāde, Mežotnes pinums To improve acquisition process in domestic science lessons, Graduation work over
looks education system, educational content and methods.
Graduation work encloses students’ attitude and knowledge toward metal working
skills improved in domestic science lessons.
Graduation work is written because of significance of educational content
improvement in Primary school level in Latvia education system.
Graduation work can be useful for domestic science teachers and pedagogy students.
Keywords: pedagogy, domestic science lessons, metal working, Mežotnes pattern