Show simple item record

dc.contributor.advisorOdiņa, Indraen_US
dc.contributor.authorŽagare-Zaķīte, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:11Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10574en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10853
dc.description.abstractPēc gara mācību gada bērni jūtas noguruši no mācībām, bet gatavi atkal piedalīties dažādos projektos un pasākumos, tādēļ nometne ir brīnišķīga iespēja piedalīties aizraujošās nodarbības. Nometne it kā apvieno divas lietas. Viena no lietām ir mācīšanās, otra – jauki un lietderīgi pavadīts laiks kopā ar vienaudžiem. Mācīšanās notiek ar prieku, tāpēc rezultāts ir daudz efektīvāks, jo bērni vairāk iemācās tad, kad viņiem ir interese par to ko viņi dara. Nometne ir darbības plāns noteikta mērķa īstenošanai un kā jau katram projektam, tai ir sākums un beigas, konkrēts gala rezultāts un komanda, kas to īsteno. Nometne ļauj skolā apgūstamo mācību saturu saistīt ar reālo dzīvi un saskaņot mācību saturu starp dažādiem mācību priekšmetiem, piemēram, angļu valodu, matemātiku un darbmācību. Mācīšanās ir individuāls process un nometnē katram bērnam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko mācīšanās stilu. Piedalīšanās nometnē attīsta bērnos arī sociālās prasmes, kas palīdz bērniem ikdienā. Tika pētīti dažādi materiāli un teorētiskā literatūra, lai noskaidrotu bērnu vecuma īpatnības, kā arī pētīti nometņu organizēšanas dokumenti un programmas, lai noskaidrotu kā jāorganizē nometne. Pētīšanas metodes bija aptauja un ekspertu metode. Aptaujas mērķis bija noskaidrot bērnu un viņu vecāku viedokli par angļu valodas nometnēm. Tika intervēti pieredzējuši nometņu organizatori un eksperti novērtēja izstrādāto angļu valodas nometnes programmu. Aptauja parādīja, ka bērniem nav iepriekšēja pieredze saistībā ar nometnēm, bet viņi izrādīja lielu interesi piedalīties tādā. Izstrādājot nometnes programmu ir ļoti būtiski ņemt vērā bērnu vecuma īpatnības, ka bērni šajā vecumā neprot izmantot brīvo laiku pēc saviem ieskatiem, tāpēc dienai jābūt saplānotai līdz pēdējai minūtei un detaļai. Viens no nometņu ekspertiem teica, ka nometne ir jauka vieta, kur bērni var attīstīt sociālās prasmes un iemācīties sadzīvot un sadarboties ar citiem citos dzīves apstākļos. Nometnē svarīgs ir ne tikai mācību process, bet arī radošās darbnīcas un citas aktivitātes, kurās bērni var attīstīt jaunas prasmes un talantus. Kopumā nometne ir ļoti liels izaicinājums tās organizatoriem un tas nav finansiāli ienesīgs projekts, bet labākais atalgojums ir redzēt bērnus laimīgus, sakot, ka tā ir bijusi labākā nometne, kurā viņi piedalījušies.en_US
dc.description.abstractAfter a long school year children are tired after studying, but they are excited always to take part in a different kind of activities so a camp is a wonderful opportunity to do similar school activities in a completely different way. It is combining things that have been taught at school with spending interesting time together and learning additionally how to spend a day following a plan with 20 other children. It is a joyful way of studying and in this way children learn much more because they are interested in what they do. Camp is a set of actions to achieve certain targets and as everything it has its beginning and ending, particular outcome and a team that implements it. Camp allows children to relate study process with real life and it integrates several study subjects, for example, English and mathematics and manual training. Studying is individual process and every child has his or her own way of learning that is why a camp helps children to study in different ways and use the most appropriate multiple intelligence. Taking part in a camp also develops their social skills and cooperation skills that help children in everyday life. In order to find out the peculiarities of organizing camps the study of documents on various camps was carried out as well as the summative analysis of the theoretical literature on teaching English to young learners was done. The method of research was survey and expert method. Methods of data collection were questionnaire to find out pre-school children’s opinion about English summer camp, the interviews with experienced English summer camp organizers and the experts` evaluation of the curriculum. Questionnaire showed that children had no previous experience in participating in summer camps, but they were willing to take part in English summer camp. When designing a curriculum and timetable for English summer camp it is very essential to take into account students` age peculiarities, it is also important to know that at this age children even do not know what should be done during free time that is why it is important to plan the day until the smallest detail. Experienced summer camp organizers said that camp was a wonderful place for developing social skills and learning to communicate with others in different life situations and living conditions. During camps not only learning process is the most important, but also creative activities and workshops where children can develop new talents and new skills. It can be concluded that summer camp is very challenging work for organizers and it does not bring a lot of money, but the best salary for this job is seeing children happy and saying that has been the best camp they have ever had.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAngļu valodas nometnes programmas izstrāde pirmsskolas vecuma bērniemen_US
dc.title.alternativeDesigning the Curriculum for Teaching English to Young Learners in Summer Campen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record