Rotaļa kā līdzeklis 2-3 gadu vecu bērnu uztveres attīstībai
Автор
Zahare, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraukle, Inta
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz J.A.Komenska, M.Montesori, Ļ.S. Vigotska, F.Frēbeļa un citu darbiem.
Pētījuma praktiskajā daļā tika izmantotas dažādās pētījuma metodes: eksperiments, vērojums, anketēšana, testi, matemātiskā datu apstrāde.
Tika izstrādāta audzināšanas procesa shēma, izmantojot rotaļas bērnu uztveres attīstībā.
Tika piedāvāta rotaļu sistēma, kura atbilst 2-3 gadus vecu bērnu interesēm un vajadzībām, kas vērsta dažādas uztveres veidu attīstības veicināšanai.
Balstoties uz pētījuma rādītājiem, bija izdarīts secinājums par pozitīvām izmaiņām uztvers attīstībā bērniem, kuri piedalījās eksperimentā ANOTATION
The theoretical part of study is fouded on I.A.Komensky, M.Montessori, L.S.Vygotskiy, F.Frebel and others and was taken into account in practical part.
In practice of study were used methods of the experiment,observations, special questionnaires, tests and mathematical processing of results. The scheme of education process organization using games to develop perception of 2-3 years old children has been designed.
Author offered the system of plays which is corresponding to the interests and needs of youngest age children, leading to development of different type of perceptions.
Founding conclusion was made on result of study showing positive shanges in perception development of children participated in experiment.