Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņas veicināšana un attīstīšana
Author
Čeremihina, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: JAUNĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU SAZIŅAS VEICINĀŠANA UN ATTĪSTĪŠANA
Darba autors: Tatjana Čeremihina
Darba zinātniskais vadītājs: Mag. paed. Ineta Aizporirte
Darba saturs: 75 lpp., 8 tabulas, 14 zīmējumi, 3 pielikumi, analizēti 44 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis:
Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz Ļ. Vigotska, J. Komenska, Ž.Ž. Russo, J.Fļerinas un citu autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā saziņas būtība, saziņās īpatnības bērnu grupā, jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saziņās īpatnības, saziņas nozīmē jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskajā attīstībā.
Pētījuma praktiskajā daļā analizējot iegūtos rezultātus, secināju, ka tad, ja pedagogs veicina pozitīva psiholoģiskā klimata veidošanos grupā, palīdz bērniem komunicēt un veidot saskarsmes iemaņas, izmantojot dažādas darba metodes, tad bērnu savstarpējās saziņas iemaņas attīstās veiksmīgi.
Šo pētījumu varētu izmantot pirmsskolas pedagogi. Anotation
Title: YOUNGER PRESCHOOL AGE OF CHILDREN’S MEMORY DEVELOPMENT TO FURTHER.
Author: Svetlana Šaškina.
Scientific assistant: Mag. Paed. Ineta Aizporiete.
Contents of work: 63 pages, 5 statistical table, 2 drawing, 3 addition, analyzed 41 literature derivation.
Purpose of research:
Theoretical part of the research is based on the conclusions of L.Vigotsk, J.Komensk, Zh.Zh.Russo, M.Montesour, D.Liegheniec, A. Adler, D.Elkonin and other authors conclusions. In the theoretical part analyses such questions as forms of memory and processes, peculiarities of children’s memory in an early pre-school age, significance of memory in the mental development of children in an early pre-school age.
The exceeded results of the practical part of the research help to conclude that there is necessity to improve further the methods of development the children’s memory just in their early pre-school age.
This research work give the methodical material which is possible to use in the studies on development the children’s memory in the juniour groups of the pre-school educational institution.