Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorGaidukova, Olgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10969en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10896
dc.description.abstractJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmju attīstīšana ar attēlu palīdzību Darba autore: Olga Gaidukova Zinātniskā vadītāja: R.I.Kaņepēja Darba apjoms: 58 lpp., 12 attēli, 2 tabulas, analizēti 33 literatūras avoti. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā daļā analizētas pirmsskolas vecuma bērnu runas, tai skaitā stāstītprasmju attīstības īpatnības. 2.daļa veltīta pedagoģiskā procesa organizēšanai un pārskatam par darba paņēmieniem, kas izmantojami saistītas runas un stāstītprasmju attīstīšanai. Galvenā uzmanība pievērsta stāstītmācīšanas metodiskajiem paņēmieniem. Pētījuma trešā daļā apkopots pārskats par veiktu praktisku pētījumu, kura rezultāti ļauj konstatēt, ka izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies. Ja ir organizēts sistemātisks darbs ar jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem, mācot viņus stāstīt pēc attēla, tad viņi spēj to uztvert un saprast. Tādējādi, mācīšana stāstīt pēc attēla ir dažādu līdzekļu un formu kopums. Atslēgas vārdi: jaunākais pirmsskolas vecums, stāstītprasmes, saistīta runa, stāstīšana pēc attēla.en_US
dc.description.abstractANOTATION Narrative skills development for youngest preschool-aged children with help of pictures Author of the Paper: Olga Scientific supervisor: Volume of the Paper: 57 pages, 11 pictures, 2 tables, there are analyzed 33 sources of literature. The Paper consists of 3 parts. In the first part is analyzed specific of speech of preschool-age children, including development of narrative skill. The 2nd part is devoted to organization of pedagogical process and to survey of working methods, which can be used for development of metrical speech and narrative skills. The main attention is devoted to methodological techniques, how to teach narration from a picture. In the third part of research is summarised survey of performed practical research, results of which allow establishing, that proposed hypothesis is verified. If there is organized systematic work with youngest preschool age children by teaching them how to narrate from a picture, then they are able to perceive and understand this. Thus, teaching to narrate from a picture– it is summary of various tools and forms, a complex approach it is required there. Key words: youngest preschool age, narrative skills, metrical speech, narration from a picture.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmju attīstīšana ar attēlu palīdzībuen_US
dc.title.alternativeDeveloping the story telling skills of junior preschool children with the help of picturesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record