dc.contributor.advisor | Ķestere, Iveta | en_US |
dc.contributor.author | Petrova, Marina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:21:17Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:21:17Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.identifier.other | 10987 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10903 | |
dc.description.abstract | 3
ANOTĀCIJA
Darba autors: Marina Petrova
Darba tēma: Uzvedības kultūras veidošanās četru līdz piecu gadu veciem bērniem pirmsskolas
izglītības iestādē
Darba veids: diplomdarbs
Darba zinātniskais vadītājs: Iveta Ėestere, vad. pētniece
Darba apjoms: 37 lpp.
Pētījuma mērėis: Balstoties uz teorētiskām atziĦām un empīriskiem pētījumiem, izveidot
nodarbību plānu uzvedības kultūras veidošanās veicināšanai pirmsskolas vecuma bērniem.
Darba saturs: diplomdarbs izstrādāts, lai veicinātu uzvedības kultūras veidošanos pirmsskolas
vecuma bērniem. Tam ir trīs daĜas:
1. Teorētiskās nostādnes, kas atklāj kultūras veicinošo lomu pirmsskolas vecuma bērnu
attīstībā.
2. Pirmsskolas vecuma bērniem adresēto kultūras aktivitāšu analīze.
3. Uzvedības kultūras apgūšanas modelis pirmsskolā.
Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes, empīriskās izpētes metodes- anketēšana.
Darba rezultāti: izstrādāti ieteikumi, kas varētu veicināt uzvedības kultūras veidošanos
pirmsskolas vecuma bērniem.
Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot kultūras un izglītī | en_US |
dc.description.abstract | Work author: Marina Petrova
Work theme: Teaching of Culture conduct in establishment of preschool education for
children 4 -5 years old
Work kind: Diploma Paper
The work scientific leader: Iveta Kestere, senior researcher
Work volume: 37 pages
Research purpose: On the basis of theoretical researches to create the teaching method of
Culture of conduct for children of preschool age.
Work contents: Diploma Work is produced to create the teaching method of Culture of conduct
for children of preschool age. Work contains three parts:
1. Theoretical options, which confirm the important role of culture in progression of
children of preschool age
2. Analysis of cultural activity which is addressed for children of preschool age.
3. Model of education of Conduct culture in establishment of preschool education.
Research methods: method of theoretical research, questioning as method of empiric research.
Work results: advices which will help to educate the culture of conduct for children of preschool
age.
Work usability: culture and educational work specialists, parents of children of preschoo | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Uzvedības kultūras veidošanās četru līdz piecu gadu veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē | en_US |
dc.title.alternative | Formation of behaviour culture of 4-5 years old children at preschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |