Radošā darbība tēmas "Kompleksie tekstildarbi" apguvē 9. klasē
Author
Zukule, Liena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kokina-Lilo, Mārīte
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi izpētīt radošo tēmas „ Kompleksie tekstildarbi” apguvē 9.klasē.
Darba teorētiskais pamatojums balstās uz L. Žukova, V.Zelmeņa, J.A.Studenta, R.Kempbela un A.Valtnera pedagoģiskajām un psiholoģiskajām atziņām par dažādiem aspektiem skolēnu mācīšanas procesā.
Pētījuma praktiskajā daļā tika aprobēts izveidotaismācību tēmas ,, Kompleksie tekstildarbi” tematiskais plāns un tēmas saturs. Balstoties uz teorētisko pamatojumu un praktisko darbību tika izdarīti secinājumi. Uzdodot izpildīt skolniecēm uzdevumus, kas liek tām domāt, reproducēt zināšanas jaunās situācijās, tiek attīstīta, sekmēta un pielietota radošā darbība. This paper deals with the creative approach of the subject “Complex Textileworks” for grade nine how to develop, promote, further and apply this theme.
The theoretical part of the paper is based on L. Zukovs, V. Zelmenis, J.A. Students, R. Kempbels and A. Valtners pedagogical and psychological assessment about different aspects in the student’s educational process.
In the practical part of the paper the topical plan and the contents of the theme were approved. Taking into consideration the theoretical basis of the subject and practice, conclusions were made. If the students are given the tasks witch, require reasoning and reproduction of their knowledge in new situation, creativity has been developed, promoted and applied.