E mācību vides integrāšana mācību procesā.
Author
Galiņš, Mārcis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grīnfelds, Andris
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs satur 130 lappuses,4 tabulas,16 diagrammas,6 attēlus, 3 anketas latviešu valodā.Latviešu valodā minētas e-mācību definīcijas.
Darbs ir veltīts e-mācību vides izmantošanas iespēju izpētei skolā.Darbā aplūkotas priekšrocības un problēmas,kas ar to saistītas.
Darbā pētīts,vai e-mācību vides izmantošana mācību stundu laikā sekmē kvalitatīvāku zināšanu apguvi.
Rezultātā divās skolās tiek ieviesta e-mācību vide paralēli dažām mācību programmām un piedāvāts to izmantot arī citos mācību priekšmetos,kas uzlabos mācību rezultātus sniedzot iespēju izglītojamajiem sekot mācību procesam un nostiprināt apgūto,atkārtojot,jebkurā laikā un vietā,kur pieejams dators ar interneta pieslēgumu,piekļūt attiecīgās programmas mācību materiāliem.Ar anketēšanas palīdzību ievākta informācija no izglītojamajiem un pedagogiem.Apstiprināta hipotēze,ka izglītojamie lietojot e-mācību vidi uzlabo mācību rezultātus.
Darbā noskaidrots,ka e-mācību vide ir izmantojama gan mācību stundu laikā,gan ārpus tām,uzlabojot mācību procesu.
Raksturvārdi: e-mācības,IKT mācību procesā,moodle,vispārizglītojošā skola,mācību process. The work contains 130 pages,4 tables,16 diagrams,6 pictures,3 questionnaires in Latvian.E-learning definitions in Latvian are mentioned.
The work is devoted to the exploration of the e-learning media applicability at school.The work considers the advantages and problems connected with it.
It is investigated in the work,whether the application of e-learning media in lessons promotes the acquisition of higher-quality knowledge.
As a result,e-learning media are being introduced at two schools in parallel to several training programs,and it is suggested being applied also in other teaching subjects,which will improve the training results,giving a possibility to the pupils to follow the learning process and to consolidate the learned matter by way of repeating it any time and place,where the computer with the internet connection is available,getting to the training materials of the corresponding programs.With the help of mediatizing,information is gathered from pupils and teachers.A hypothesis is confirmed that pupils improve the training results by applying e-learning media.
It has been elucidated in the work that e-learning media are applicable both during lessons and in out-of-school hours,improving the learning process.
Key words: e-learning,ICT in the learning process,moodle,comprehensive school,learning process.