Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evijaen_US
dc.contributor.authorLāne, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:23Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13168en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10954
dc.description.abstractLai kaut ko sasniegtu dzīvē, komunikācija ir ļoti svarīga, lai kaut ko sasniegtu skolēniem ir jākomunicē, bet mūsdienās skolēni tam vairs nepievērš uzmanību, skolēnu komunikāciju prasmes ir neattīstītas. Spēles pievieno prieka elementu un palīdz stimulēt domāšanu, kā arī motivē mācīties. Valodas spēles piedāvā jauniešiem izaicinājumu un sacensības garu, kas vairo efektīvu mācīšanās procesu. Komunikāciju spēles var izmantot, lai vienotu skolēnus kooperatīvajā un grupu darbā.Diplomdarba mērķis ir noskaidrot vai ar komunikāciju spēļu palīdzību var attīstīt skolēnu komunikācijas spējas. Noskaidrot skolēnu viedokli par spēļu izmantošanu valodas apguves procesā un noskaidrot skolotāju pielietotos paņēmienus kā attīstīt skolēnu komunikācijas spējas. Lai sasniegtu mērķi, tika veikts atsevišķa gadījuma pētījums Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts Ģimnāzijā. Dati tika iegūti, aptaujājot un novērojot skolēnus, kā arī intervējot skolotājas. Intervija ar Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts Ģimnāzijas angļu valodas skolotājam tika veikta, lai noskaidrotu skolotāju viedokli un ieteikumus par spēļu izmantošanu angļu valodas stundās, lai attīstītu skolēnu komunikācijas spējas, un noskaidrotu skolotāju stratēģijas un metodes kā attīstīt skolēnu komunikācijas spējas. Dažādas komunikāciju spēles tika sagatavotas un izmantotas stundās, anketēšanā piedalījās 44 skolēni no divām septītajām klasēm- 7a un 7b. Iegūtie dati atspoguļo skolēnu viedokli par spēļu nepieciešamību angļu valodas stundās, kā arī runāšanas aktivitāšu daudzumu stundās- vai skolēnus apmierināja runāšanas aktivitāšu daudzums stundās pirms veiktā pētījuma, un skolēnu pašnovērtējumu pirms un pēc komunikāciju spēļu izmantošanu angļu valodas apguvē.Komunikācija valodas apguvē it ļoti nozīmīga un skolēni ir ļoti aktīvi uz sazināšanos un valodas izmantošanu. Dažādu spēļu izmantošana valodu stundās piedāvā gan pozitīvus aspektus, gan rada problēmas. Tika secināts, ka valodas spēļu izmantošana stundās piedāvā ne vien pozitīvu un mācīšanās procesa veicinošu vidi, kā arī skolēniem ir iespēja vairāk izteikties, bet rada arī disciplīnas problēmas, kā arī faktu, ka ne visiem skolēniem patīk piedāvātā spēle.en_US
dc.description.abstractTo achieve something in life communication plays significant role, to reach something students have to communicate, but nowadays students do not pay attention to communication, students communication skills is undeveloped. Games add an element of fun and help to stimulate thinking as well as to motivate learning. Communication games can provide challenges to young minds and provide a competitive element that enhances effective learning. Language games can be used to engage children in cooperative and team learning. The aim of Diploma Paper is find out whether communication games can develop students’ communication skills. To find out students opinion about communication games in language learning and teachers methods to develop students’ communication skills. To achieve aim of the Paper, a case study was carried out in Friendly Appeal Cesis State Grammar school. The data was gathered by circulating a questionnaire and observing students, and interviewing teachers. Interviews with the teachers working in Friendly Appeal Cesis State Grammar school was conducted in order to find out the opinion and suggestions of the teachers about using games in English language lessons to develop students communication skills, and find out teachers strategies and methods how to develop students communication skills. Different communication games were prepared and carried out in the lessons to find out students opinion and develop students’ communication skills. The respondents were 44 students from grades 7a and 7b. The received data of questionnaires from the respondents reflected students’ opinion about the necessity of games in English language lessons, amount of speaking activities in English lessons- if students are satisfied with the speaking activities offered in the lessons before this case study, and students self evaluation results before and after using communication games in English teaching. Communication in language learning is very important, and learners are eager to communicate and use language orally. There are many possibilities and benefits of language games but there are also many problems they create. It was concluded that along the possibilities of positive atmosphere and good learning environment, more students talking time, the usage of games in English language lessons also cause negative aspects like discipline problems, and fact that not all students are interested in the offered game.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKomunikāciju spēles skolēnu komunikatīvo prasmju attīstīšanai pamatskolāen_US
dc.title.alternativeCommunication Games to Develop Students' Communication Skills in Primary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record