Viduskolēnu motivācija informātikas priekšmeta apguvē.
Author
Pukinskis, Raivis
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Grīnfelds, Andris
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, rekomendācijas un 4 pielikumiem. Darbā iekļautas 50 lapaspuses, 3 tabulas un 17 attēli. Teorētiskajā daļā aprakstīts motivācijas jēdziens, motivācijas teorijas un pašvērtējums. Praktiskajā daļā darba autors pētīja vidusskolēnu motivāciju informātikas priekšmeta apguvē. Pētījuma rezultātu analīzes procesā tika noteikti galvenie vidusskolēnu motivācijas ietekmējošie faktori. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem un autora gūtajām atziņām, tika sniegtas rekomendācijas skolēnu motivācijas uzlabošanai. The work consists of introduction, theoretical and practical parts, conclusions, recommendation and 4 applications. Work includes 50 pages, 3 tables and 17 images. In theoretical part are described concept of motivation, motivation theories and self-esteem. In practical part the author of the work examined students motivation of learning ICT in secondary school. The main influential factors of students motivation in secondary school were defined in the analysis of research results. Based on these results and authors achieved cognitions were given recommendations how to improve students motivation.