Mājas darbu izmantošana informātikas mācību priekšmetā vidusskolas klasēs.
Author
Bokuma, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Mājas darbu izmantošana informātikas mācību priekšmetā vidusskolas klasēs”.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, kāda ir mājas darbu nozīme un izmantošana informātikas mācību priekšmetā vidusskolas klasēs, lai saprastu mājas darbu būtību un nozīmi, svarīgākos noteikumus, kas jāņem vērā izstrādājot un uzdodot mājas darbus, kā arī atklāt informātikas mājas darbu specifiskākās iezīmes.
Diplomdarbs satur 3 daļas:
•Teorētiskā daļa - informācija par vidusskolas skolēnu vecumposmu, mājas darbiem, to nozīmi mācību procesā un informātikas mācību priekšmetā,
•Praktiskā daļa - vidusskolēnu anketas un skolotāju interviju analīze,
•Nobeigums un secinājumi.
Diplomdarba ietvaros autore noskaidroja nozīmīgākās vidusskolēnu vecumposma rakstura iezīmes, to ievērošanu skolotājiem mājas darbu izstrādē un uzdošanā. Tika atklātas informātikas mācību priekšmeta mājas darbu specifiskākās iezīmes, kā arī apkopotas informātikas skolotājiem ieteicamās rekomendācijas mājas darbu izstrādē un uzdošanā.
Diplomdarba apjoms ir 58 lapaspuses, 13 attēli, 6 pielikumi, kas satur vidusskolas skolēnu anketas un skolotāju intervijas.
Atslēgvārdi: mājas darbi, informātika, vidusskola. The theme of the Paper was „The use of homework in the subject of informatics in secondary school”.
The aim of the Paper was to find out the notion of homework and its use in the subject of informatics in secondary school to understand the essence and notion of homework, the most important requirements which are to be taken into account when designing and assigning homework; also to find out the specific features of homework in the subject in informatics.
The Paper consists of 3 parts:
•Theoretical part – introduces the characteristic features of secondary school students; describes homework and its notion in the subject of informatics,
•Practical part – the analysis of the questionnaires to secondary school students and interviews with teachers,
•Conclusions.
The author found out the most important characteristic features of secondary school students and their taking into account by teachers when designing and assigning homework. The specific features of homework in the subject in informatics was clarified and there were also summarized the recommendations for the teachers of informatics to be taken into consideration in production and assignation of homework.
The Paper consists of 58 pages, 13 figures, 6 appendices, which contains the questionnaires to secondary school students and interviews with teachers
Keywords: homework, informatics, secondary school.