Vērtēšanas metodiskās sistēmas variants darbības vārda apguvei pamatskolas 6.klasē.
Author
Tomiņa Stare, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zaiceva, Ārija
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba temats – vērtēšanas metodiskās sistēmas variants darbības vārda apguvei pamatskolas 6. klasē.
Darba mērķis ir izveidot skolēnu vērtēšanas un pašizvērtēšanas metodiskās sistēmas variantu darbības vārda apguvei pamatskolas 6. klasē un aprobēt to mācību procesā.
Diplomdarba autore izstudēja literatūru par vērtēšanas mērķiem, kritērijiem, metodēm un paņēmieniem. Apskatīja literatūru par pašnovērtējumu – tā būtību un veidošanos.
Darba teorētiskajā daļā aprakstīta ir vērtēšanas un pašvērtējuma būtība.
Darba praktiskajā daļā darba autore iekļauj tādas nodaļas: klases izpēte, gatavošanās darbam klasē un sadarbības rezultātu izvērtējumu. Darba nobeigumā izveidotas tēzes. The theme of the diploma paper is “The methodic system of evaluation in the acquisition of the verb in the 6th class of the secondary school”.
The aim of the research is to create a variant of student evaluation and self-evaluation methodics in acquisition of the verb in the 6th class of the secondary school.
The author of the diploma paper studied the aims, criteria, methods of evaluation, the essence of self-evaluation and its importance in the process of development of a person.
The theoretical part reviews the aims and criteria of evaluation and self-evaluation.
In the practical part attention is paid to familiarization of the class – the peculiarities of the age, collection of the inquiry results, selection of education contents and planning, development and analysis of examination test methodic systems, the process of cooperation between the teacher and the student. Conclusions are made in the end of the work.