Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Ditaen_US
dc.contributor.authorBeļuna, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:35Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:35Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17476en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11048
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir: izzināt hiperaktivitātes korekcijas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem (5 - 6 g.v.), veikt un analizēt hiperaktivitātes korekciju x pirmsskolas izglītības iestādē y grupā. Lai sasniegtu mērķi izvirzīju sekojošus uzdevumus: 1.analizēt literatūru par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm; 2.noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu vecumposma īpatnības; 3.apkopot rekomendējošos ietikumus par hiperaktivitātes korekcijas iespējām pirmsskolā; 4.veikt hiperaktivitātes korekciju pirmsskolas vecuma bērniem x pirmsskolā y grupā; 5. veikt novērojumu un izpētīt korekcijas efektivitāti. Darbam izvirzītā hipotēze: bērnus ar hiperaktivitāti ir iespējams veiksmīgi iesaistīt mācību procesā. Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām: •pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm; •otrajā daļā tiek noskaidrotas pirmsskolas vecumposma īpatnības; •trešajā daļā ir apkopoti rekomendējošie ieteikumi, hiperaktivitātes korekcijas iespējām; •ceturtajā daļā tiek pētīta: novērota un analizēta bērnu uzvedība x pii y grupā, kā arī veikts darbības pētījums, kurā laikā tiek veikta hiperaktīvitātes korekcija un vērtēta pedagoģisko darbību efektivitāte. Rakstot darbu secinu, ka izvirzītā hipotēze apstiprinās, jo, spriežot pēc informācijas, kas tika iegūta, pētot literatūru par hiperaktivitāti, bērnus ar hiperaktivitāti ir iespējams veiksmīgi iesaistīt mācību procesā. Kā arī veiktais pētījums apstiprina to, ka bērnus ar hiperaktivitāti ir iespējams iesaistīt mācību procesā. Darbā izmantotas: 5 tabulas, 10 attēli, 29 literatūras avoti. Darbam ir 73 lappuses un pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe objective of Bachelor thesis „The educational correction of hyperactivity in 5-6 years old children in the pre-school X in group Y” is to explore potential options for correction of hyperactivity in 5 - 6 years old children in preschool and to make correction of it. To achieve the objective there have been set following tasks: 1.analysis of available literature of the hyperactivity, its’ causes and characteristics; 2.clarify the pre-school children age specific characteristics; 3.summarize recommendations of correction options for hyperactivity in pre-school; 4.make correction of hyperactivity among pre-school children in pre-school X in group Y; 5.make observation and explore efficacy of correction. The hypothesis for work: it is possible successfully involve children with hyperactivity in the learning process. The Bachelor thesis consists of 4 parts: •the first part is dedicated to literature overview about hyperactivity, its’ causes and characteristics; •the second part is dedicated to pre-school children age specific characteristics; •there are summarized recommendations of correction options for hyperactivity in the third part; •the fourth part is exploration part, where children’s behavior has been observed and analyzed in the pre-school X in group Y and also action research has been done with correction of hyperactivity and analysis of efficacy of teachers’ work. Conclusion: the hypothesis has been confirmed based on information which has gained in the literature about hyperactivity and also based on research which has been conducted, it clearly showed, that children with hyperactivity can be involved in the learning process successfully. There are 5 tables, 10 graphics, and 29 references in the paper. Total number of pages - 73.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleHiperaktivitātes pedagoģiskā korekcija 5-6 gadus veciem bērniem X pirmsskolas izglītības iestādē Y grupāen_US
dc.title.alternativeThe educational correction of hyperactivity in 5-6 years old children in the pre-school X in group Yen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record