Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorMeļņika, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other17789en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11061
dc.description.abstractDarba nosaukums: 6-7 gadus vecu bilingvu bērnu lasīšanas prasmes veicināšanas iespējas. Pētījuma mērķis: izpētīt lasīšanas prasmes veicināšanas iespējas 6-7 gadus veciem simultāniem bilingviem bērniem. Teorētiskā daļā ir pētīts un analizēts, kas ir bilingvisms, kā arī 6-7 septiņus gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības. Tika pētītas teorētiskās nostādnes lasīšanas prasmju veidošanās procesā. Pētījums empīriskajā daļā tika noskaidrots vai un kā simultānais bilingvisms ietekmē bilingvu bērnu lasītprasmes attīstību. Galvenais secinājums, kas tika iegūts strādājot pie šī bakalaura darba ir: Bilingvisms netraucē 6-7 gadus vecu bērnu lasītparsmju attīstībā un veicināšanā. Atslēgvārdi: bilingvisms, simultānais bilingvisms, lasītprasme, veicināšana, 6-7 gadus veci bērni.en_US
dc.description.abstractTitle: The reading skills promotional opportunities of 6-7 year-old bilingual children. Objective: To explore ways of promoting the reading skills of simultaneously bilingual children aged 6-7. The theoretical part seeks to define and explore the phenomenon of bilingualism, as well as the special characteristics of six to seven-year-old children. Theoretical approaches to the problem of reading skills formation were analyzed. The empirical part of the study aims to find out how simultaneous bilingualism affects children's literacy development. The main conclusion, which was arrived a tas a result of this thesis is the following: Bilingualism does not interfere with reading skills development of 6-7 year-old children. Keywords: bilingualism, simultaneous bilingualism, literacy, promotion of skills, 6-7 year-old children.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title6-7 gadus vecu bilingvu bērnu lasīšanas prasmes veicināšanas iespējasen_US
dc.title.alternativeThe reading skills promotional opportunities of 6-7 year-old bilingual childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record