dc.contributor.advisor | Andersone, Rudīte | en_US |
dc.contributor.author | Veselova, Dace | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:21:37Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:21:37Z | |
dc.date.issued | 2011 | en_US |
dc.identifier.other | 18278 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/11067 | |
dc.description.abstract | Daces Veselovas maģistra darbā tika analizēts pusaudžu meiteņu sadarbības prasmes veidošanās mūsdienu deju apguvē.
Pētījuma mērķis ir izpētīt pusaudžu meiteņu sadarbības prasmju veidošanos mūsdienu deju apguvē.
Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz R. Andersones, A. Šponas, A. Baldiņa, A. Vorobjova, G. Svences, Dž. Martina un citu autoru atziņām, tika analizēta sadarbības prasmju jēdziena izpratne, pusaudžu vecumposmu īpatnības un mūsdienu deju apguve.
Pētījuma pedagoģiskās pieredzes izpētē tika analizētas pusaudžu meiteņu sadarbības prasmes piecās mūsdienu deju grupās, intervēti 3 eksperti. Tika veikts iekšējais un ārējais vērtējums vienā deju grupā. Iegūtie dati tika pārbaudīti un analizēti.
Tika izstrādāti pedagoģiskie ieteikumi mūsdienu deju apguvē.
Pētījuma gaitā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu: Vai mūsdienu deju apguvē veidojas pusaudžu meiteņu sadarbības prasmes?
Atslēgas vārdi: sadarbības prasmes, pusaudžu vecumposms, deju apguve. | en_US |
dc.description.abstract | In Dace Veselova Master's work there was analyzed development of adolescent girls' collaborative skills in nowadays dance learning.
The aim of the research is to explore development of adolescent girls' collaborative skills in nowadays dance learning.
Theoretical research part is based on experience of authors like R. Andersones, A. Šponas, A. Baldiņa, A. Vorobjova, G. Svences, J. Martin and others, there was analyzed understanding the concept of cooperation skills, the adolescents specific qualities and nowadays dance learning.
Research pedagogical experience was analyzed from adolescent girls' collaborative skills in five nowadays dance groups; there were interviewed three experts. There was done internal and external rating in one of the dance groups. Gathered data were tested and analyzed.
There were developed pedagogical suggestions for nowadays dance education.
During the research is answered research question: Does nowadays dance learning develop adolescent girls' collaborative skills?
Kay Words: collaborative skills, adolescent, dance learning. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Pusaudžu meiteņu sadarbības prasmju veidošanās mūsdienu deju apguvē | en_US |
dc.title.alternative | Develoment of adolescent girls' collaborative skills in nowadays dance learning | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |